سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/30
8:11 عصر

با دعوت کنندگان به خشونت باید به شدیدترین نحو برخورد شود

بدست شاپور در دسته

کوچک‌زاده در گفتگو با فارس:
با دعوت کنندگان به خشونت باید به شدیدترین نحو برخورد شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران گفت:‌ اگر کاندیداها بخواهند بعد از توصیه‌های مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام، بازهم از حامیان خود برای اغتشاش دعوت کنند، باید جوابگوی خشونت‌ها باشند و ثانیا با شدید‌ترین برخورد مواجعه خواهند شد.


مهدی کوچک‌زاده نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه عادلانه‌ترین سخنرانی ممکن را که بر اثر تقوا و با هدف حفظ نظام بود، ایراد کردند.
وی با اشاره برگزاری راهپیمائی غیر قانونی از سوی حامیان موسوی، افزود:برخی از کاندیداها با دعوت از حامیان خود برای حضور در راهپیمائی غیر قانونی، تصور می‌کنند که می‌توانند با این روش اقلیت‌ را بر اکثریت حاکم می‌کنند.
کوچک‌زاده ادامه داد: کسانی که ادعای قانونمداری داشتند به دلیل اینکه نتیجه این انتخابات به نفع آنها نبوده، با زیر پا گذاشتن قانون حامیان خود را جهت لشکرکشی در خیابانها دعوت می‌کنند و با عده‌ای اوباش تصور می‌کنند که می توانند خواسته‌های خود را به نظام تحمیل کنند.
نماینده مردم تهران با بیان اینکه اگر انتخابات دوباره برگزار می شد، قطعا موسوی برای کسب 5 میلیون رای عاجز می‌ماند، یادآور شد: اکثر 13 میلیون نفری که به آقای موسوی رای دادند از عدم ظرفیت وی برای قبول شکست و همین طور عدم تمکین به رای مردم، خبر نداشتند.
وی با بیان اینکه اغتشاشات خیابانی موجب نارضایتی کسانی که به موسوی رای داده بودند شده، اضافه کرد: حامیان موسوی از مزاحمت مردم از سوی برخی اوباش و عدم موضع‌گیری موسوی ناراضی هستند و از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی می‌خواهند تا سریع‌تر وارد عمل شده و با آنها برخورد کند.
کوچک‌زاده با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تعهدات نسل اول انقلاب، اضافه کرد: برخی‌ها با سکوت مقابل اغتشاشات اخیر می‌خواهند خود را بی‌طرف جلوه دهند اما باید گفت کسانی که سکوت می‌کنند نه تنها بی‌طرف نیستند بلکه به نوعی نیز از اغتشاشگران و آشوب‌گران جانبداری می‌‌کنند.
نماینده اصولگرای مردم تهران با اشاره به بیانیه یکی از کاندیداها مبنی بر اینکه ابطال انتخابات تضمین‌کننده بقای نظام است، تصریح کرد: این کاندیدها اشتباه کرده که اینگونه در خصوص بقای نظام سخن می‌گوید، در حالی که مقام معظم رهبری با بیان اینکه زیر بار هیچ بدعت غیرقانونی نخواهد رفت، حجت خود را برای همگان تمام کرده است.
وی یادآور شد: اگر کاندیداها بخواهند بعد از توصیه‌های مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام، بازهم از حامیان خود برای اغتشاش دعوت کنند، باید جوابگوی خشونت‌ها باشند و ثانیا با شدید‌ترین برخورد مواجعه خواهند شد.

88/3/30
8:10 عصر

مجمع روحانیون: راهپیمایی امروز لغو شد

بدست شاپور در دسته

مجمع روحانیون: راهپیمایی امروز لغو شد

خبرگزاری فارس: مجمع روحانیون مبارز در بیانیه‌ای اعلام کرد که برنامه‌ای برای راهپیمایی در روز شنبه (امروز) نخواهد داشت.


به گزارش خبرگزاری فارس، در این بیانیه آمده است: مجمع روحانیون مبارز در اجابت پیشنهاد گسترده مردم درخواست مجوز راهپیمایی برای روز شنبه ‌30/3/88 کرده بود که با کمال تاسف مراجع ذیربط از صدور مجوز خودداری نمودند. بنابراین مجمع برنامه‌ای جهت راهپیمایی امروز نخواهد داشت.
در ادامه این بیانیه همچنین مسوولیت حفظ امنیت مردم برعهده دولت و مسوولان امنیت کشور دانسته شده است.
مجمع روحانیون مبارز هم‌چنین خاطرنشان کرده است: از همه طرق ممکن برای تامین خواست‌های منطقی و مشروع اقدام خواهیم کرد و همواره خود را در کنار مردم می‌دانیم.

88/3/30
8:4 عصر

بر پا کنندگان و حامیان تجمعات باید پاسخگوی تبعات آن باشند

بدست شاپور در دسته

آیت‌الله خاتمی در گفتگو با فارس:
بر پا کنندگان و حامیان تجمعات باید پاسخگوی تبعات آن باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: همراه با مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم هر نوع پیامدی که تجمعات غیر قانونی داشته بر پا کنندگان و حامیان آن‌ها باید پاسخگوی آن باشند.


آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: این بیانات از موضع ولایت بود و اطاعت از این رهنمودها بر همگان واجب است.
وی با بیان اینکه ولایت فقیه هم مبانی فقهی و شرعی دارد و هم مبانی قانونی و اصول فراوانی از قانون اساسی مربوط به ولایت فقیه است، تصریح کرد: بنابراین وقتی مقام معظم رهبری به صراحت سخن از سلامت انتخابات دارد و می‌فرمایند اگر اعتراضی هم وجود دارد از مجاری قانونی دنبال گردد و اگر کسی بیانیه بدهد و باز دم از ابطال انتخابات بزند همان که مقام معظم رهبری فرمود بدعت غیرقانونی است و این ضدیت با ولایت فقیه است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وقتی مقام معظم رهبری به صراحت می‌فرمایند که تظاهرات خیابانی و اردوکشی خیابانی نداشته باشید این نهی صریح است بنابراین بیانیه دادن و مردم را به تظاهرات خیابانی کشاندن هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است، افزود: انقلاب را ولایت فقیه بوجود آورد و صیانت 30 ساله انقلاب هم در سایه ولایت فقیه بوده است و اگر کسانی بخواهند تعریضی در برابر ولایت فقیه داشته باشند ملت ما یکپارچه علیه آنان بر می‌خیزد.
عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ملت ولایت مدار ما نشان داده‌اند که تا آخرین قطره خونشان و نفس‌شان حامی ولایت هستند و اگر اندک کسانی در مخیله خود اندک آسیبی به این خیمه عظیم انقلاب می‌پرورانند باید بدانند موفق نمی‌شوند.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: همراه با مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم هر نوع پیامدی که تجمعات غیر قانونی داشته بر پا کنندگان و حامیان آن‌ها باید پاسخگوی آن باشند.

88/3/30
8:2 عصر

انفجار تروریستی در حرم امام خمینی(ره)

بدست شاپور در دسته

انفجار تروریستی در حرم امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: یک فرد تروریست که بمبی را به حرم امام خمینی (ره) منتقل کرده بود، بر اثر انفجار بمب کشته شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، بر اثر انفجار این بمب در کفشداری صحن شمالی حرم، فرد تروریست کشته و دو تن از هموطنانمان مجروح شدند.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

88/3/16
9:16 صبح

اجماع در بین اصلاح طلبان دیگر معنایی ندارد

بدست شاپور در دسته

کرباسچی در گفتگو با فارس:
اجماع در بین اصلاح طلبان دیگر معنایی ندارد

خبرگزاری فارس:مشاور عالی ستاد انتخاباتی کروبی تصریح کرد: به نظر من اجماع در بین اصلاح طلبان دیگر معنا ندارد.


غلامحسین کرباسچی مشاور عالی ستاد انتخاباتی کروبی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه صد در صد به کروبی رای می‌دهم، گفت: به همه کاندیداها اقبال عمومی وجود دارد ولی نسبت به شرایط فعلی کشور و اینکه همه چیز در اختیار دولت است و با توجه به اینکه فضای فعالیت تبلیغاتی نیز وجود ندارد طبیعتا نمی‌توان بیشتر از حد فعلی فعالیت‌ کرد.
وی در خصوص مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه کرباسچی گفته‌است، هر کدم از کاندیداهای اصلاح طلب که رای کمتری دارند انصراف بدهند، اظهار داشت: بنده چنین چیزی نگفته‌ام و اصلا اجماع دیگر معنایی ندارد مگر اینکه احمدی نژاد انصراف بدهد تا همه اجماع کنند.
مشاور عالی ستاد انتخاباتی کروبی در خصوص اینکه آیا وضعیت کروبی بهتر خواهد شد، خاطر نشان کرد: اگر اجازه بدهند وضعیت کروبی بهتر هم خواهد شد.

   1   2   3   4   5   >>   >