سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/5/14
12:17 عصر

تلفات آنفلوانزای خوکی کمتر از سایر آنفلوانزاها است

بدست شاپور در دسته

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین:
تلفات آنفلوانزای خوکی کمتر از سایر آنفلوانزاها است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: آنفلوانزای خوکی بیماری خیلی خطرناکی نیست و حتی میزان مرگ و میر در آنفلوانزای خوکی نسبت به انواع دیگر آنفلوانزاها کمتر است.


سید سعید اسکویی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: هر ساله به ویژه در فصل بهار و پاییز با اوج شیوع بیماری آنفلوانزا مواجه هستیم و آنفلوانزا شرایطی خاصی دارد که این بیماری را از دیگر بیماری‌ها متفاوت ساخته است.
وی ادامه داد: نخستین ویژگی بیماری آنفلوانزا این است که به سرعت در سطح جامعه گسترش یافته و قدرت سرایت بالایی دارد، دومین ویژگی این بیماری این است که در بعضی شرایط خاص می‌تواند موجب مرگ و میر می‌شود.
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین اضافه کرد: سومین ویژگی بیماری آنفلوانزا این است که قدرت تغییر شکل دارد و هر سال ویروس این بیماری خود را به شکلی جدید نشان می‌دهد که این تغییر شکل به دلیل دو آنتی ژن مهم H و N آنفلوانزا است.
وی افزود: تلاقی هر کدام از این دو آنتی‌ژن H و N با زیرمجموعه‌هایشان می‌تواند یک نوع جدیدی از آنفلوانزا را ایجاد کند و به طور عموم هر سال با یک نوع از آنتی‌ژنی که با هم ترکیب می‌شوند، روبه‌رو هستیم و همین امر کار را برای ما در سیستم سلامت سخت می‌کند چراکه باید هر سال بر اساس نوع آنفلوانزا واکسن آن ساخته شود.
اسکویی عنوان داشت: ویروس آنفلوانزا می‌تواند در حیواناتی مانند پرندگان، حیوانان وحشی، خوک، پرندگان مهاجر و ماکیان نیز ایجاد بیماری کند و ویروس آنفلوانزا در نوع پرندگان و نوع خوکی این قدرت را پیدا کرده است که به انسان منتقل شود.
وی با اشاره به علائم بیماری آنفلوانزا اعلام کرد: تب، سردرد و درد عضلانی از علائم ویژه و در کنار این علائم سرفه، سوزش گلو، آبریزش بینی و قرمزی چشم نیز از علائم دیگر بیماری آنفلوانزا است که این علائم در انواع این بیماری مشترک است و تمام زیرگروه‌های آنفلوانزا این علائم را دارند.
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با اشاره به تفاوت‌های بیماری آنفلوآنزا یادآور شد: در نوعی از آنفلوآنزا قدرت انتشار و گسترش بیماری بسیار بالا است و برخی نیز قدرت بیماری‌زایی بالایی دارند و علائم شدیدی را ایجاد می‌کنند.
وی توضیح داد: بیماری آنفلوانزا طی مدت هفت تا 10 روز بهبود می‌یابد و درمان خاصی نیز نیاز ندارد و فقط لازم است کسی که مبتلا به این بیماری می‌شود استراحت کرده و مایعات زیاد مانند شیر گرم و غذاهایی مانند سوپ و آش مصرف کند.
اسکویی افزود: ولی گاهی ممکن است که این بیماری عوارضی را در پی داشته باشد که این عوارض موجب مرگ و میر می‌شود که مهم‌ترین عارضه ذات‌الریه است که به ویژه در کودکان زیر پنج سال، خانم‌های باردار و افراد سالمند باید مراقبت بیشتری در این خصوص صورت گیرد.
وی با اشاره به آنفلوانزای نوع خوکی تصریح کرد: آنفلوآنزای خوکی با آنتی ژن N1H1 علائمی مانند آنفلوانزای معمولی دارد و یکی از ویژگی‌های آن سرعت گسترش بسیار زیاد آن است که یکی از راه‌های مهم انتشار آنفلوانزا در عطسه و سرفه است بنابراین اگر فردی مبتلا به آنفلوانزا شد باید در هنگام عطسه و سرفه جلوی دهان و بینی خود را بگیرد تا این بیماری به دیگران منتقل نشود و فرد مبتلا باید استراحت کرده و از جمع دور باشد چراکه تماس با دیگران و حتی دست دادن موجب انتقال این بیماری می‌شود.
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تأکید کرد: آنفلوانزای خوکی بیماری خیلی خطرناکی نیست و مانند بیماری آنفلوآنزای معمولی است و قالب افراد اگر مبتلا شوند، بهبود می‌یابند ولی باید تلاش شود از گسترش این بیماری جلوگیری کرد.
وی ادامه داد: میزان مرگ و میر در آنفلوانزای خوکی نسبت به انواع دیگر آنفلوانزا کمتر است ولی سرعت انتشار بیماری بالاست و مردم نگرانی خاصی نداشته باشند و با رعایت بهداشت فردی می‌توانند از ابتلا به این بیماری در امان بمانند و در صورتی که فردی به این بیماری مبتلا شود با رعایت بهداشت فردی از سرایت آن جلوگیری کرده است.
اسکویی بیان داشت: واکسن خاصی برای این نوع آنفلوانزا ساخته نشده است و امیدواریم پنج تا شش ماه آینده واکسن آن ساخته شود و اگر کسی مبتلا شد همان داروهای آنفلوانزا معمولی را مصرف کرده و استراحت کند، مایعات مصرف کند و با یک مراقبت ساده هم سریعتر خوب می‌شود و هم از عوارض آن جلوگیری می‌شود.
 

88/5/14
12:16 عصر

تهدیدات اخیر علیه ایران تنها لفاظی و لاف زدن است

بدست شاپور در دسته

امیر شاه‌صفی در مراسم تجلیل از آزادگان نیروی هوایی ارتش:
تهدیدات اخیر علیه ایران تنها لفاظی و لاف زدن است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به تهدیدات دشمنان اظهار داشت: نیروی هوایی همواره در آمادگی کامل بوده و در زمان وقوع تهدید در نوک پیکان حمله قرار خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه شب در مراسم تجلیل از آزادگان نیروی هوایی با اشاره به ایام دفاع مقدس اظهار داشت: همسایه‌های غربی ایران 25 مورد جنگ و درگیری با ما داشتند ولی علل وقوع آخرین این جنگ‌ها یعنی جنگ تحملی عراق علیه ایران، با بقیه متفاوت است.
شاه صفی اولین و مهم‌ترین تفاوت این جنگ را با جنگ‌های دیگر را وقوع انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: در این جنگ موضوع منابع طبیعی و یا اقتصادی مطرح نبود بلکه بحث سیاسی براندازی و تضعیف نظام و رهبری کشورمان در میان بود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تفاوت دیگر این جنگ با بقیه جنگ‌ها را در نوع تجهیزات و تسلیحات عنوان کرد و گفت: اگر در گذشته جنگ‌ها بر روی زمین انجام می شد اما این‌ بار برای اولین مرتبه بود که نبرد به فضا و آسمان کشیده شد.
شاه صفی ادامه داد: برآورد دشمن کاملا درست بود چرا که پس از انقلاب، نیروهای مسلح ما به نوعی در اضمحلال بودند و آمادگی لازم را نداشتند و این برآوردهای دشمن نیز از طریق بلوک شرق و غرب در اختیار عراق قرار گرفت و آنها گفتند که نیروهای ایران آمادگی مقاومت در مقابل حمله‌ها را نخواهند داشت.
وی با بیان اینکه شاکله نیروی هوایی ارتش از دانش‌آموختگان مراکز نظامی آمریکا بوده‌اند، اظهار داشت:‌ تنها اشتباه استراتژیک دشمن همین بود که فکر می‌کردند چون نیروهای ما در آمریکا تحصیل کرده‌اند، دل در گرو آنها دارند و البته در این میان بیشترین نگرانی را از نیروی هوایی ارتش داشتند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اولین حمله نیروهای بعثی در 31 شهریور به پایگاه هوایی مهرآباد، آن را نشانه همین نگرانی دانست و تصریح کرد:‌ البته دفاع جانانه خلبانان این نیرو از همان روزهای اول جنگ باعث شد که در طول 6 ماه اول 220 خلبان شهید تقدیم انقلاب شوند.
شاه صفی افزود:‌ اگر نیروی هوای ارتش با آن تخصص وارد جنگ نشده بود معلوم نبود سرنوشت جنگ در سالهای اول چه می‌شود چرا که نیروهای سطحی ما در آمادگی لازم قرار نداشتند.
وی خلبانان نیروی هوایی ارتش را پرورش‌یافته مکتب آزادیخواهی امام حسین (ع) و حس وطن‌دوستی و علاقه به انقلاب اسلامی دانست و گفت: این خلبانان در همان کشورهایی آموزش دیدند که جنگ تحمیلی را علیه انقلاب اسلامی ما طراحی کردند و همان موضوع دشمن را در بررسی‌های خود به اشتباه انداخت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش که در جمع برخی آزادگان این نیرو صحبت می‌کرد، جنگ در اسارت را یک جنگ بدون مرز دانست و با اشاره به قیام عاشورا و به اسارت درآمدن خانواده امام حسین (ع) گفت:‌ همه می‌دانیم که اگر عملکرد حضرت زینب و امام سجاد (ع) در دوران اسارت نبود، عاشورا به نتیجه کامل نمی‌رسید و اسرای جنگ تحملی در نهضت امام همین نقش را به عهده داشتد.
شاه صفی ادامه داد: بسیاری از اسرا از طریق رژیم بعث مورد تطمیع و شانتاژ قرار گرفتند تا با حضور در رسانه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مصاحبه کنند، ‌اما دیدیم که هیچ کدام از آنها مصاحبه نکردند.
وی با بیان اینکه بسیاری از اسرای نیروی هوایی از افراد متخصص، کارآْزموده و اکثرا از خلبانان این نیرو بودند، رسیدگی به وضعیت آزادگان و جانبازان را یکی از راه‌های تکریم آنان دانسته و با بیان اینکه ما نمک‌نشناس زحمات و فداکاری‌های شما نیستیم، اظهار داشت: این افتخار ما است که در کنار شما باشیم و از تجربیات ارزنده‌تان استفاده کنیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی کامل رزمی این نیرو برای مقابله با هرگونه تهدید، اظهار داشت: در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، رهبری معظم انقلاب فرمودند که دشمن نیز منتظر یک لغزش و کوتاهی از ما است.
شاه صفی با اشاره به حوادث بعد از انتخابات گفت:‌ آنها با موضوع انتخابات کاری نداشتند بلکه با نظام مخالف بودند و حضرت امام نیز در دوران حیات خود فرمودند که جنگ ما جنگ حق و باطل است و به همین دلیل نیروی هوایی ارتش که همیشه در نوک پیکان حمله قرار دارد، همواره در آمادگی کامل به سر می‌برد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش برخی تهدیدات و اظهار نظرهای رسانه‌های غربی را تنها لفاظی و لاف‌زدن آنها عنوان کرد و گفت: آمادگی همیشگی نیروهای مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش بود که موجب شد دشمن در زمان‌های متعدد از مواضع خود عقب‌نشینی کنند.

88/5/14
12:15 عصر

کاخ سفید: احمدینژاد رئیسجمهور قانونی و منتخب مردم است

بدست شاپور در دسته

در پی شکست کودتای مخملی
کاخ سفید: احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور قانونی و منتخب مردم است

خبرگزاری فارس: کاخ سفید ضمن اشاره به قانونی بودن انتخاب "محمود احمدی‌نژاد " به عنوان رئیس‌جمهور ایران، وی را رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران دانست.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "رابرت گیبس " در پی تنفیذ حکم ریاست جمهوری "محمود احمدی‌نژاد " ضمن اشاره به این مطلب که آمریکا قصد تبریک گفتن به احمدی‌نژاد به مناسبت انتصاب مجددش را ندارد، اعلام کرد که کاخ سفید وی را رئیس‌‌جمهور منتخب ایران می‌داند.
گیبس در پاسخ به این سوال که آیا دولت اوباما احمدی نژاد را "رئیس جمهوری مشروع ایران " می‌داند گفت: وی رئیس جمهوری منتخب ایران است.
سخنگوی کاخ سفید همچنین گفت این واقعیت که هیچ نماینده آمریکایی در مراسم تحلیف احمدی نژاد شرکت نمی‌کند به معنی آن نیست که آمریکا به رسمیت شناختن مشروعیت احمدی نژاد را رد می‌کند.
این مقام آمریکایی با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: من تصور می‌کنم ما از طریق این تریبون اعلام کرده‌ایم که این یک تصمیم بود و مباحثی بود که در ایران توسط ایرانیان در جریان بود، ایرانیانی که رهبری خودشان را انتخاب می‌کنند.
با این وجود سخنگوی کاخ سفید افزود: «من هیچ دلیلی برای ارسال نامه تبریک به وی نمی‌بینم.»
احمدی نژاد با کسب حدود 24 میلیون رأی یعنی 60/61 در صد از کل آراء در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز شد و اوایل هفته جاری حکم ریاست جمهوری وی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تنفیذ شد و بدین ترتیب وی به مدت یک دوره 4 ساله دیگر زمام امور کشور را در دست خواهد داشت.


88/5/14
12:14 عصر

سیاست خارجی فعال و مقتدرانه را ادامه خواهیم داد

بدست شاپور در دسته

مشروح سخنان احمدی نژاد در مراسم تحلیف:
سیاست خارجی فعال و مقتدرانه را ادامه خواهیم داد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور کشورمان گفت: در دوره جدید ما همچنان به سیاست خارجی فعال و مقتدرانه ادامه خواهیم داد و با برنامه‌ریزی در همه عرصه‌ها حضور پررنگی خواهیم داشت و همگان را به عدالت، صلح، و برادری دعوت می‌کنیم و در برابر زور گویان و زیاده خواهان خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دهم در مجلس شورای اسلامی پس از قرائت دعای "اللهم‌ عجل لولیک‌ الفرج " ، گفت: خدا را سپاس می‌گویم که ملت ایران را دوباره به صحنه آورد و منشاء‌ خلق حماسه 22 خرداد قرار داد، حماسه‌ای که مقدمه تحولات بزرگ در ایران و تحولات گسترده در عرصه جهانی است.
وی ملت ایران را دارای نقش موثر در احیا و بالندگی فرهنگ و تمدن توحیدی دانست و افزود: امروز ملت ایران تمام قد وارد میدان شده و در حال پایه‌گذاری تمدنی با شاخصه‌های الهی است.
احمدی‌نژاد با اشاره به سابقه 30 ساله ملت ایران در پرچمداری عدالت و خداخواهی اظهار داشت: انتخابات اخیر جلوه آشکاری از هوشمندی و ایمان مردم به آرمان‌های بلند انقلاب بود.
وی 40 میلیون رای و انتخاب رئیس‌جمهور منتخب با حدود 25 میلیون رای را طراز مهمی دانست که به ثبت رسید و گفت: عظمت این حضور را می‌توان در شدت خشم دشمنان مشاهده کرد چرا که آنها گردوغبار فراوانی پراکندند و تلاش کردند آینده‌ای تاریک ترسیم کنند اما مردم اراده خود را اعمال کردند.
رئیس‌جمهور رای اخیر مردم را رای به ادامه راه انقلاب اسلامی و روند 4 ساله گذشته و تثبیت گفتمان ارزش‌مدار دانست و گفت: دفاع از مظلومان،‌ مهرورزی، ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی مستکبران، حفظ کرامت انسانی با حقوق شهروندی و دوستی و محبت از ویژگی‌های این گفتمان است.
وی افزود: در انتخابات 22 خرداد از سوی مردم لزوم حفظ استقلال و عزت و وحدت و یکپارچگی ملی فریاد شد و مردم ایران صیانت از فرهنگ ایرانی اسلامی و سازندگی و تعالی همه جانبه و لزوم وامدار نبودن به قدرت و ثروت را تثبیت کردند و به پرچم‌داری توحید و عدالت و برپایی جامعه الگو و نمونه رای دادند.
احمدی‌نژاد اظهار داشت: بنده انگیزه‌ای جز خدمت به مردم و کشور ندارم و جز به اعتلای مردم و کشور نمی‌اندیشم و در برابر خدا و شما نمایندگان ملت و ملت بزرگ ایران متعهد هستم و تردیدی ندارم که شما نیز خود را به مردم و کشور متعهد می‌دانید.
احمدی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های خود در دولت جدید افزود: بنده رئوس برنامه‌های خود را در ایام انتخابات به اطلاع مردم رسانیده‌ام که مورد استقبال مردم قرار گرفت و در مراسم تنفیذ نیز این برنامه‌ها را به اختصار بیان کردم که تائید مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در پی داشت و این برنامه‌ها به یک میثاق ملی تبدیل شده که همه در برابر آن مسئول هستیم و فارغ از آنکه هر فردی به چه کسی رای داده است، نیازمند عزم ملی هستیم و برادران و خواهرانم در مجلس و قوه قضائیه نیز پشتیبان دولت در تحقق این برنامه‌ها خواهند بود.
وی با اشاره مجدد به اهمیت انتخابات اخیر گفت: این انتخابات نشان داد که ملت ایران به افق‌های دوردست می‌نگرد و اهداف بلندی را دنبال می‌کند و به همین جهت سرعت حرکت ما نیز باید در شان این ملتی باشد که من و شما منتخب آن هستیم.
وی افزود: ما باید گام‌های بلندی برداریم و البته برای برداشتن این گام‌ها همیشه فرصت نیست و دیدید که برخی محدودیت‌ها و کوته‌بینی‌ها در 4 سال گذشته موجب شد که به همه اهداف مورد نظر نرسیم اما در دوره جدید با تمام توان نیازمند فعال‌سازی همه ظرفیت‌های کشور هستیم و مجلس و سایر قوا باید پشتیبانی کنند.
رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌های در حوزه فرهنگ گفت: باید در همه بخش‌های آمورزشی و پرورش فرهنگ جاری شود و اندیشه‌های بلند و مفاخر علمی هر جایی که هستند در حوزه و در دانشگاه و در همه مراکز سرمایه‌های اصلی کشور و موتور حرکتی هستند و باید روش‌های بهتری برای حضور آنها در عرصه‌های مختلف فراهم شود و بنده اینجا از همه دعوت می‌کنم تا در این عرصه‌ها حضور پیدا کنند.
وی افزود: تنوع فرهنگی از زیبایی‌ها و سرمایه‌های مهم ما است و توسعه گردشگری نیز از جمله این سرمایه‌ها است.
رئیس جمهور با اشاره به نقش زنان در پیشرفت کشور گفت: زنان و دختران این سرزمین پاکترین و شریف ترین زنان این سرزمین هستند و باید زمینه حضور آنها در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، برنامه‌ریزی و مدیریتی فراهم شود.
احمدی نژاد ادامه داد: ملت ایران می‌تواند در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه بین المللی الهام بخش و امید آفرین باشد.
وی با اشاره به نقش خانواده در اجتماع و کشور گفت: خانواده از امور اجتماعی مهمی است و همه باید برای حفظ کیان خانواده تلاش کنند تا همه احساس آرامش و امنیت داشته باشند.
رئیس جمهور با تاکید بر عدم تفاوت بین افراد و شهروندان گفت: همه مردم شهروند درجه یک هستند و باید از حقوق مساوی برخوردار باشند و هیچ کس حق ویژه‌ای ندارد و هیچ کس نباید احساس کند که حقی از او دریغ شده و هیچ کس نباید ذره‌ای حس کند که حق و یا زمینه‌ای برای پیشرفت برای او فراهم نشده است.
احمدی نژاد در خصوص آزادی ‌های اجتماعی و فردی نیز گفت: همه باید از اوج آزادی صیانت کنند و هیچ کس حق ندارد آزادی‌ها را محدود کند.
وی با اشاره به برنامه های اقتصادی خود گفت: دولت در بخش اقتصادی کارهای بسیاری مهمی را دارد و باید این کارها انجام شود و ریشه توزیع ناعادلانه ثروت باید خشکانده و رانت‌خواری و ویژه خواری که منشاء فساد است باید از بین برود و نابود شود.
رئیس جمهور با اشاره به طرح تحول اقتصادی دولت و هدفمند کردن یارانه‌ها اظهار داشت: طرح هدفمند کردن یارانه‌ها طرح بسیار مهمی است که اجرای آن نیازمند تصمیمات شجاعانه‌ای مجلس است و بنده به روشن بینی و شجاعت مجلس در این خصوص اطمینان دارم و در این دوره تضمین و اجرای برنامه پنجم توسعه در دستور کار دولت است.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه باید استعدادها در کشور شکوفا شود، اظهار داشت: همه باید باور کنند که می‌توان همه این کارها را به سرعت سامان داد و زنجیر استعداد از دست و پای مردم و نیروی انسانی به ویژه نیروی جوان که استعداد فراوانی دارد و آینده سازان این کشور هستند باید باز شود تا ایران به اوج سربلندی و اوج قله‌های پیشرفت برسد و من و شما باید برای تحقق این امر همت کنیم.
وی با اشاره به سیاست خارجی دولت دهم و برنامه دولت در این خصوص گفت: در این دوره جدید ما همچنان به سیاست خارجی فعال و مقتدرانه ادامه خواهیم داد و با برنامه‌ریزی در همه عرصه‌ها حضور پررنگی خواهیم داشت و همگان را به عدالت، صلح، و برادری دعوت می‌کنیم و در برابر زور گویان و زیاده خواهان خواهیم ایستاد.
رئیس جمهور ادامه داد: باید در مدیریت جهانی نقش اساسی را ایفا کنیم و دخالت‌های بی‌جا، ناامنی‌ها و اختلالات فرهنگی در سیاست آنها باید اصلاح شود و آنها باید در مقابل رفتارهای خود در مقابل ملت ایران پاسخگو باشند.
احمدی نژاد با تاکید کرد: ما در برابر قانون شکنی، مداخله گری تجاوزات، جنگ طلبی و بی عدالتی سکوت نخواهیم کرد و این در حالی است که ما خواهان رابطه دوستانه و مبتنی بر صلح، عدالت و برادری هستیم اما توهین را قبول نخواهیم کرد.
وی با اشاره با اشاره به عدم ارسال پیام تبریک از سوی برخی کشور‌ها گفت: برخی از کشورها اعلام کردند که ما دولت و انتخابات را به رسمیت می‌شناسیم، اما پیام تبریک ارسال نخواهیم کرد، دلیل این رفتار آنها این است که دموکراسی را در راستای منافع شخصی خود می‌‌خواهند و ما به آنها می‌گوییم که کسی در ایران منتظر پیام تبریک شما نیست و ملت ایران نه برای اخم های شما و نه برای تبریک‌ها و لبخند‌های شما ارزشی‌ قائل نیست.
رئیس جمهور با تاکید بر رسیدن ایران به قله‌های پیشرفت گفت: به فضل الهی و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و عزم راسخ ملت دوران جدیدی از شکوفایی برای بشریت آغاز شده و باید جایگاه و نقش خود را شناخته و به وظایف خود عمل کنیم و باور کنیم که ایران می‌توان بر قله های پیشرفت و استعداد بایستد.
احمدی نژاد در پایان سخنان خود اظهار داشت: باید باور کنیم که ملت ایران می‌تواند بر قله‌ها بایستد و باید به قله‌ها، راه نورانی و آرمان‌های بلند الهی بنگریم و از جزئیات دست و پا گیر و حواس‌پرتی‌ها عبور کنیم و باور کنیم می‌توانیم، باور کنیم که حاکمیت عدالت و صلح در راه و شمیم عطر گل محمدی و فرزند برومند پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) و حضرت ولی‌عصر (عج) در عالم پیچیده است و صبح درخشان بشریت نزدیک است و بیایید سپیده را در انتظار طلوع خورشید باور کنیم که ما می‌توانیم.

88/5/13
6:16 عصر

هیأت مبارزه با فساد اندونزی از سازمان بازرسی کل کشور بازدید کرد

بدست شاپور در دسته

هیأت مبارزه با فساد اندونزی از سازمان بازرسی کل کشور بازدید کرد

خبرگزاری فارس: هیأت مبارزه با فساد اندونزی صبح امروز سه شنبه از سازمان بازرسی کل کشور بازدید و با قائم مقام این سازمان دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، هیأت کمیسیون مبارزه با فساد اندونزی صبح امروز در سازمان بازرسی کل کشور حضور یافته و با ولی الله خبره قائم مقام سازمان بازرسی دیدار کردند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار مختصری از نحوه فعالیت و اقدامات سازمان بازرسی کل کشور را به این هیأت ارائه کرد.
مدیران هیأت کمیسیون مبارزه با فساد اندونزی همچنین با مخلص‌‌الائمه مدیرکل نظارت و بازرسی امور نفت سازمان بازرسی کل کشور دیدار کردنئد که مخلص‌الائمه در این دیدار هیأت اندونزیایی را با نحوه اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در امور نفت و گاز آشنا کرد.
هیأت کمیسیون مبارزه با فساد اندونزی صبح روز دوشنبه 12 مرداد وارد تهران شده بود که ریاست این هیأت بر عهده هاریونو عمر است که سه تن از مدیران ارشد این کمیسیون نیز وی را در این سفر همراهی می‌کنند.
هیأت اندونزیایی قرار است فردا با حجت‌‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور ملاقات کند.

   1   2   3   4      >