سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/24
6:47 عصر

استقبال جامعه اسلامی دانشجویان مشهد از سفر رئیسجمهور به خراسان ر

بدست شاپور در دسته

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛
استقبال جامعه اسلامی دانشجویان مشهد از سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از رئیس‌جمهور منتخب، از سفر وی به خراسان رضوی استقبال کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت حضور رئیس‌جمهور در مشهد مقدس، آمده است: مشهد الرضا در ایام خجسته ماه رجب شاهد حضور رئیس‌جمهور مردمی ایران اسلامی است. رئیس‌جمهوری که پس از 4 سال خدمت بی‌وقفه خود را در معرض قضاوت مردم قرار داد و مردم فهیم و قدرشناس ایرانی اسلامی با اکثریت قاطع و بیش از 24 میلیون رای اعتماد دوباره خود را به فرزند خویش اعلام نمودند.
این بیانیه می‌افزاید: چه شیرین بود ایام تبلیغات و حضور احمدی‌نژاد در مشهد و حضور بی‌نظیر مردم مشهد در استقبال از ایشان که البته این استقبال در شهرهای اصفهان، تبریز، اهواز و سایر شهرهای ایران اسلامی تکرار شد. هر چند رقبای این دوره از انتخابات در مقابل احمدی‌نژاد نتوانستند شکست خود را پذیرا باشند اما هیچ ترفندی نمی‌تواند حضور 85 درصدی مردم و رای 24 میلیونی آنها را به احمدی‌نژاد تحت الشعاع قرار دهند.و صد البته این اقبال بی‌نظیر مردم، مسئولیت ایشان را نیز چند برابر می‌کند.
در ادامه این بیانیه دانشجویان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، ضمن گرامیداشت حضور رئیس‌جمهور اسلامی در مشهد نکات زیر را خطاب به وی تصریح تأکید کرده‌اند:
1- عدالت و خدمت بی‌شائبه اولین انتظار ملت ایران از دولت است. بهترین قدردانی دولت از ملت همانا پیگیری اجرای عدالت و خدمت به مردم است.
2- در ایام تبلیغات اسلامی بیشترین هجمه و غیرمنصفانه‌ترین تحلیل‌ها از عملکرد دولت به عمل آمد. در طول 4 سال خدمت دولت نیز این امر جاری بود، اما دولت گرفتار این ترفند مخالفان نشده و به خدمت خود ادامه داد. خواست ما اکنون نیز این است که دولت هر چند باید با شفاف‌سازی خدمات خود جلوی ابهام‌آفرینی مخالفان را بگیرد اما گرفتار این بازی مخالفان نشده و همچنان به خدمت صادقانه خود ادامه دهد.
3- 85درصدی مردم در انتخابات فارغ از اینکه به چه کسی رای دادند، جزو ملت سرافراز ایران اسلامی هستند وهر یک خواسته‌هایی دارند، لذا دولت می‌باید در حد توان خواسته‌های ملت را مد نظر قرار دهد و با پیگیری خدمات بی‌نظیر گذشته خود عملا پاسخگوی حماسه ملت رشید ایران باشد.
4- در پایان ما دانشجویان جامعه اسلامی حمایت همه جانبه خویش از رئیس‌جمهور مردمی و مکتبی را اعلام کرده و نسبت به سنگ‌اندازی‌های مخالفین دولت که متاسفانه عملکرد بدی از خود به نمایش گذاشتند، هشدار می‌دهیم.