سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/24
7:7 عصر

کشورهای غربی به هیچ عنوان پاسخگوی مرگ «مروه الشربینی» نیستند

بدست شاپور در دسته

مدیر آموزش مرکز امور زنان ریاست جمهوری در گفت‌وگو با فارس:
کشورهای غربی به هیچ عنوان پاسخگوی مرگ «مروه الشربینی» نیستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: کشورهای غربی به هیچ عنوان پاسخگوی مرگ «مروه الشربینی» نیستند.


زهره سادات لاجوردی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری «توانا» اظهار داشت: بررسی مسئله شهادت مروه الشربینی به خصوص در شرایط فعلی که موج حملات به اسلام است، بسیار مهم تلقی می‌شود.
وی افزود: این کشورها در تلاش هستند که اسلام را دینی خطر‌ساز جلوه دهند و اسلام هراسی را ترویج دهند همچنین با توجه به این که تبلیغات در رسانه‌ها اثرگذار است باید از حق این بانوی شهیده دفاع کنیم.
مدیر آموزش مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: باید از حق آنچنان دفاع کنیم که حقایق برای همه روشن شود و اجازه ندهیم تبلیغات سوء کشورهای بیگانه به گوش همه برسد.
وی اضافه کرد: این فاجعه عظیم در مکانی همچون کوچه و بازار اتفاق نیفتاده بلکه در مکانی که برای دادخواهی و اجرای عدالت است، رخ داده است.
لاجوردی اظهار داشت: افراد برای بیان حق به دادگاه می‌‌روند بنابراین با این عمل، چهره کریه کشورهای اروپایی به نمایش گذاشته شد.
وی عنوان کرد: این عمل نشان داد که دادگاه در آن کشورها جایی برای دادخواهی نیست به خصوص اگر این دادخواهی از طرف فردی مسلمان باشد.
مدیر آموزش مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر چهره کریه این کشورها که سعی داشتند در این چند سال خود را در پشت پرده نگه‌دارند آشکار شد و بعد از ادعاهای آزادی، تاریکی چهره خود را به نمایش گذاشتند.
وی بیان داشت: این کشورها به هیچ عنوان پاسخگوی این جنایت نیستند، همچنین آن‌ها بعد از این فاجعه اطلاع‌رسانی را محدود کردند؛ این در حالی است که هنگام قتل یک زن ایرانی با عامل مشکوک، این حادثه را بزرگ کردند و آن را مرتب در رسانه‌های خود انعکاس می‌دادند.
لاجوردی گفت: این فاجعه باید موجب بیداری افرادی شود که اروپا را مهد آزادی می‌دانستند؛ این افراد باید بدانند که کشورهای اروپایی آزادی را تا حدی قبول دارد که به نفع منافع خودشان باشد.