سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/5/4
7:11 عصر

رد گمانهزنیهای رسانهای درباره ترکیب تیم مدیریتی آینده قوه قضائیه

بدست شاپور در دسته

یک مقام آگاه مطرح کرد؛
رد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره ترکیب تیم مدیریتی آینده قوه قضائیه

خبرگزاری فارس: یک مقام نزدیک به آیت‌الله صادق لاریجانی، شایعات مربوط به عدم پذیرش مسئولیت پست ریاست قوه قضائیه از سوی وی را بی‌اساس خواند.


یک مقام آگاه و نزدیک به آیت‌الله صادق لاریجانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر این که "آیت‌الله وحید خراسانی در پاسخ به مشورت صادق لاریجانی - داماد وی - در باره پذیرش پست ریاست قوه قضائیه او را نهی کرده است " اظهار داشت: چنین اخباری، شایعه‌ای بیش نیست و از اساس تکذیب می‌شود.
وی افزود: آیت‌الله صادق لاریجانی از چند ماه پیش به طور منظم در دفتر کار خود در یکی از ساختمان‌های قوه قضائیه در تهران مستقر است و فعالیت دارد.
این مقام آگاه یادآور شد: آیت الله لاریجانی در این مدت با تشکیل "هیات مشورتی " مرکب از تعدادی از معاونان و مدیران قوه قضائیه، قضات دیوان عالی کشور، افرادی خارج از دستگاه قضایی ، هفته‌ای 4 روز با جدیت مشغول برنامه‌ریزی برای اداره دستگاه قضایی با رویکرد تحول آفرینی است.
وی گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها درباره ترکیب تیم مدیریتی آینده قوه قضائیه را نادرست خواند و افزود: ترکیب مدیریتی دستگاه قضایی غیر از آنچه که در سایت‌ها مطرح می‌شود رقم خواهد خورد.
این مقام نزدیک به لاریجانی، موارد مطرح شده را دلیل و گواه محکم در رد شایعات مربوط به عدم پذیرش مسئولیت ریاست قوه قضائیه از سوی لاریجانی و قطعی شدن انتخاب عضو فقیه شورای نگهبان قانون اساسی بر مسند دستگاه قضایی دانست.