سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/5/13
6:15 عصر

تشکیل میزگرد خبری برای سران اغتشاشات با حضور رسانههای غربی

بدست شاپور در دسته

نوباوه در گفتگو با فارس پیشنهاد داد:
تشکیل میزگرد خبری برای سران اغتشاشات با حضور رسانه‌‌های غربی

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد داد که میزگردی خبری برای سران اغتشاشات اخیر با حضور نمایندگان رسانه‌های غربی تشکیل شود.


بیژن نوباوه نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس با ارائه تحلیلی از اعترافات چهره‌های سرشناس جناح دوم خرداد همچون ابطحی و عطریانفر که به اقدامات خود در اغتشاشات اخیر اعتراف کرده‌اند، گفت: اعترافات ابطحی و فردی چون عطریانفر که سالها چهره پشت پرده روزنامه‌های زنجیره‌ای دوم خرداد بوده بیانگر آن است که جریان دوم خرداد به بن بست واقعی خود رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه سران هدایتگر آشوب‌های اخیر در عنادی آشکار با نظام اسلامی به دنبال براندازی حکومت برآمده از مردم ایران بودند، افزود: پخش اعترافات این شکست‌ خوردگان سیاسی موجب تنویر افکار عمومی ملت ایران می‌شود تا مردم بدانند این افراد دنبال چه برنامه‌های بودند.

* به بن بست رسیدن همه تئوری‌های براندازانه نبوی، رمضان زاده و امین زاده

نوباوه طرح انقلاب مخملی را که چهره‌های دوم خرداد در کشور به دنبال آن بودند واقعی و در عین حال شکسته خورده دانست و گفت: علاوه بر آقایان ابطحی و عطریانفر افراد دیگر چون بهزاد نبوی، رمضان زاده و امین زاده اعتراف‌هایی در خصوص اغتشاشات اخیر داشته اند که البته هنوز حاضر نشده‌اند در این رابطه حرف‌های بزنند اما قبول دارند که همه تئوریاتشان برای براندازی نظام مردمی جمهوری اسلامی به بن بست رسیده است.
وی با اشاره به بخشی از اعترافات ابطحی که نسبت به هم قسم شدن هاشمی رفسنجانی، خاتمی و نیز موسوی دلالت داشت ابراز تاسف کرد که این اعترافات کاملا صحت داشته و شواهد بیانگر ارتباط این افراد با جریانات برانداز بوده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و یاد آور شد که در این مسائل اغتشاشگران و برخی گروه‌های دوم خردادی با حمایت کشورهای غربی به دنبال آشوب آفرینی در نظام اسلامی بودند؛ اگر چه در این امر ناکام مانند.
نوباوه اظهارات ابطحی و عطریانفر را در دادگاه، اعتراف به واقعیت توصیف کرد و گفت: اعتراف از بقیه سران هدایتگر آشوب‌های اخیر باید ادامه داشته باشند تا مردم بدانند که عده‌ای به خیال خام خود دنبال براندازی نرم جمهوری اسلامی بودند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با رد ادعاهای برخی از رسانه‌های بیگانه و دوم خردادی مبنی بر اینکه عطریانفر و ابطحی در شرایط فشار اظهارات خود را اعلام کرده‌اند، گفت: بنده به عنوان فردی رسانه‌ای معتقدم که افرادی همانند عطریانفر که خود سالها صحنه گردان رسانه‌های زنجیره ای دوم خرداد بوده‌اند، چگونه ممکن است تحت فشار، این گونه اعتراف کرده باشد و با استدلال پایان تئوری‌های ساختار شکنانه دوم خرداد را اعلام می‌کنند.
وی خطاب به جریان دوم خرداد گفت که اگر واقع بین باشید، هنوز فرصت بازگشتن به دامن ملت و نظام اسلامی را دارید و اگر از این امکان استفاده نکنید یقینا به زباله دان تاریخ می‌پیوندید.
عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در خصوص پخش اعترافات چهره‌های دوم خردادی که نقش آنان در هدایت آشوب‌های اخیر روشن شده است، گفت: که باید با صلاحدید مسئولان امر این اعترافات به صورت مستقیم پخش شود و در میزگردی که خبرنگاران داخلی و خارجی حضور دارند افراد برانداز اساس مبانی تئوری شکست خورده خود را بازگو کنند تا برای همگان روشن شود که اینها به دنبال چه در ایران اسلامی بودند.
وی در پایان خطاب به جریان افراطی و ساختار شکن دوم خرداد و نیز سران هدایت گر آشوب‌های اخیر تاکید کرد که ایران اسلامی مانند برخی از کشورهای آسیای میانه نیست که ظرف 5 ساعت در آن انقلاب مخملی شود، بلکه نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از مردمی است که رشادت‌های فراوانی در راه این نظام داده و تا آخر پشتیبان نظام و ولی فقیه خود خواهند بود.