سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/16
9:9 صبح

آیت الله مهدوی کنی شایعه انصراف از حمایت احمدی نژاد را تکذیب کرد

بدست شاپور در دسته

حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی خبر داد:
آیت الله مهدوی کنی شایعه انصراف از حمایت احمدی نژاد را تکذیب کرد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه امام صادق(ع) گفت: آیت الله مهدوی کنی شایعه انصراف از حمایت احمدی نژاد را تکذیب کرد.


حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی در گفتگو با خبرگزاری فارس درباره اخبار تخریبی علیه احمدی نژاد افزود: دکتر محمود احمدی نژاد همچنان مورد حمایت آیت الله مهدوی کنی است و ایشان همچنان احمدی نژاد را اصلح می داند.
وی درباره گفتگوی آیت الله مهدوی کنی با احمدی نژاد در حاشیه مراسم سالروز ارتحال امام گفت: آیت الله مهدوی کنی حضوری نسبت به نام بردن برخی اشخاص در مناظره ابراز ناراحتی کردند.
وی تاکید کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی همان گونه که قبلا نیز اعلام کرده بودند، آقای احمدی‌نژاد را اصلح می‌دانند و به ایشان رای می‌دهند.
سایت جامعه روحانیت مبارز نیز گزارش داد: حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی در مورد شایعه انصراف حمایت ایشان از احمدی‌نژاد و نام بردن اشخاص در مناظره‌ها و تبلیغات کاندیداها، در گفتگوی تلفنی با سایت جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: "شایعه انصراف حمایتم از نامزدی آقای احمدی نژاد را تکذیب می‌کنم ".
آیت الله مهدوی کنی دیروز در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، در گفتگوی کوتاهی که با احمدی‌نژاد داشت، نسبت به نام بردن از اشخاص در مناظره، شدیدا اظهار نگرانی و از روند مناظرات در تخریب اشخاص گله کردند.
برخی سایت ها در اقدامی غیر اخلاقی و تخریبی مدعی شده بودند که آیت الله مهدوی کنی حمایت خود را از احمدی نژاد برداشته است.