سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/9
10:15 صبح

منتجبنیا: غیر از کروبی هیچکس نمیتواند اوضاع را دگرگون کند

بدست شاپور در دسته

 همایش حمایت اقشار مختلف از کروبی -3
منتجب‌نیا: غیر از کروبی هیچ‌کس نمی‌تواند اوضاع را دگرگون کند

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: ملت دنبال کسی هستند که بتواند اوضاع را دگرگون کند و آن کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد، غیر از کروبی نیست.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی عصر امروز جمعه در همایش حمایت اقشار مختلف از کروبی ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مذهبی و مردمی در این همایش گفت: ما در این محفل جمع شده‌ایم تا به کسی که خواهان تغییر است پاسخ مثبت بدهیم.
وی افزود: درسال‌های اخیر در کشورمان تحولی نزولی به وجود آمده که ملت ما احساس حقارت می‌کند، ‌مردم ما احساس می‌کنند که به اقتصاد، سیاست و حیثیت مردم در عرصه بین‌الملل خدشه و لطمه وارد شده است.
قائم مقام حزب اعتماد ملی تصریح کرد: مردم در انتظار تغییر و دگرگونی هستند که این دگرگونی در بخش‌های اقتصاد، فرهنگ، سیاست بین‌المللی و در تمام زمینه‌ها مورد انتظار ملت است.
منتجب‌نیا اضافه کرد:‌ مردم در انتظار کسی هستند که سرمایه‌های مادی و معنوی آنها را حفظ کرده و بتواند اوضاع را دگرگون کند و آن شخص که می‌تواند این کارها را انجام دهد غیر از کروبی نیست.
وی خاطرنشان کرد: ‌هر زمان به هر نقطه‌ای از کشور می‌رویم، همه می‌گویند کروبی؛ همه سرزمین ایران هماهنگ و یک صدا می‌گویند کروبی و از وی می‌خواهند که برخیزد و بشتابد و از سرمایه‌های کشور حمایت کند.