سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/30
8:11 عصر

با دعوت کنندگان به خشونت باید به شدیدترین نحو برخورد شود

بدست شاپور در دسته

کوچک‌زاده در گفتگو با فارس:
با دعوت کنندگان به خشونت باید به شدیدترین نحو برخورد شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران گفت:‌ اگر کاندیداها بخواهند بعد از توصیه‌های مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام، بازهم از حامیان خود برای اغتشاش دعوت کنند، باید جوابگوی خشونت‌ها باشند و ثانیا با شدید‌ترین برخورد مواجعه خواهند شد.


مهدی کوچک‌زاده نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه عادلانه‌ترین سخنرانی ممکن را که بر اثر تقوا و با هدف حفظ نظام بود، ایراد کردند.
وی با اشاره برگزاری راهپیمائی غیر قانونی از سوی حامیان موسوی، افزود:برخی از کاندیداها با دعوت از حامیان خود برای حضور در راهپیمائی غیر قانونی، تصور می‌کنند که می‌توانند با این روش اقلیت‌ را بر اکثریت حاکم می‌کنند.
کوچک‌زاده ادامه داد: کسانی که ادعای قانونمداری داشتند به دلیل اینکه نتیجه این انتخابات به نفع آنها نبوده، با زیر پا گذاشتن قانون حامیان خود را جهت لشکرکشی در خیابانها دعوت می‌کنند و با عده‌ای اوباش تصور می‌کنند که می توانند خواسته‌های خود را به نظام تحمیل کنند.
نماینده مردم تهران با بیان اینکه اگر انتخابات دوباره برگزار می شد، قطعا موسوی برای کسب 5 میلیون رای عاجز می‌ماند، یادآور شد: اکثر 13 میلیون نفری که به آقای موسوی رای دادند از عدم ظرفیت وی برای قبول شکست و همین طور عدم تمکین به رای مردم، خبر نداشتند.
وی با بیان اینکه اغتشاشات خیابانی موجب نارضایتی کسانی که به موسوی رای داده بودند شده، اضافه کرد: حامیان موسوی از مزاحمت مردم از سوی برخی اوباش و عدم موضع‌گیری موسوی ناراضی هستند و از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی می‌خواهند تا سریع‌تر وارد عمل شده و با آنها برخورد کند.
کوچک‌زاده با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تعهدات نسل اول انقلاب، اضافه کرد: برخی‌ها با سکوت مقابل اغتشاشات اخیر می‌خواهند خود را بی‌طرف جلوه دهند اما باید گفت کسانی که سکوت می‌کنند نه تنها بی‌طرف نیستند بلکه به نوعی نیز از اغتشاشگران و آشوب‌گران جانبداری می‌‌کنند.
نماینده اصولگرای مردم تهران با اشاره به بیانیه یکی از کاندیداها مبنی بر اینکه ابطال انتخابات تضمین‌کننده بقای نظام است، تصریح کرد: این کاندیدها اشتباه کرده که اینگونه در خصوص بقای نظام سخن می‌گوید، در حالی که مقام معظم رهبری با بیان اینکه زیر بار هیچ بدعت غیرقانونی نخواهد رفت، حجت خود را برای همگان تمام کرده است.
وی یادآور شد: اگر کاندیداها بخواهند بعد از توصیه‌های مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام، بازهم از حامیان خود برای اغتشاش دعوت کنند، باید جوابگوی خشونت‌ها باشند و ثانیا با شدید‌ترین برخورد مواجعه خواهند شد.