سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/9
10:18 صبح

پیکر سه شهید گمنام دفاعمقدس در ستادکل نیروهای مسلح آرام میگیرد

بدست شاپور در دسته

سردار جزایری:
پیکر سه شهید گمنام دفاع‌مقدس در ستادکل نیروهای مسلح آرام می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح از تدفین پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در جوار مسجد جهاد در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هر چند ارواح طیبه شهدای جنگ تحمیلی در همه جای فضای کشور عزیزمان عطرآفرینی می‌کند، اما آثار و برکات تدفین باقیمانده پیکرهای مطهر شهدای گمنام در تعدادی از مراکز و اماکن، بسیار بیش از پیش‌بینی‌های قبلی بوده است.
جزایری اظهار داشت: هر چه می‌گذرد تقاضاهای عمومی برای تدفین پیکرهای شهدای حماسه آفرین دوران هشت سال دفاع مقدس در مراکز و سازمان‌ها، بیشتر شده و به ناچار با توجه به محدودیت‌های موجود، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که متولی این امر مقدس است، صرفا به برخی از تقاضاها می‌تواند پاسخ مثبت دهد.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های مقر ستاد کل نیروهای مسلح این است، در محلی که اینک مسجد جهاد این ستاد بنا شده، در دوران ستم شاهی چهار تن از مبارزان راه حق و حقیقت، شهیدان امانی، صفارهرندی، نیک نژاد و بخارایی به دستور شاه معدوم در این محل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و اینک نیروهای مسلح کشور عزیزمان افتخار دارند که در جوار آن محل، چند شهید بزرگوار دفاع از کیان سرزمین اسلامی مان، آرام می‌گیرند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح دفاع از حق و حقیقت و نثار خون برای پایداری اسلام ناب محمدی (ص) را توفیقی بزرگ از جانب خدای متعال دانست که برخی مقاطع تاریخ نصیب مردان و زنان وارسته می‌شود.
جزایری تاکید کرد: کارکنان این ستاد به این همجواری با قبور مطهر شهیدان افتخار می‌کنند.