سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/9
10:19 صبح

رمز موفقیت احمدینژاد فروتنی و پرهیز از تکبر است

بدست شاپور در دسته

امام‌جمعه اهل تسنن سنندج:
رمز موفقیت احمدی‌نژاد فروتنی و پرهیز از تکبر است

خبرگزاری فارس: ماموستا حسام‌الدین مجتهدی گفت: احمدی‌نژاد فردی امتحان پس داده است و زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده است و رمز موفقیت وی فروتنی و پرهیز از تکبر است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی احمدی‌نژاد، ماموستا حسام الدین مجتهدی
امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و با برشمردن شرایط و نیازهای کشور و ذائقه مردم گفت: امروز مردم دنبال مدیرانی هستند که منافع شخصی و گروهی ملت را بر منافع حزبی و مال و منال خود ترجیح دهند.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهری به کردستان، افزود: رهبر با پای پیاده به آبیدر رفت و با خودرو عازم مریوان شد تا به همه ملت ایران و جهانیان نشان دهد که کردستان از امنیت کامل برخوردار است و این نوع نگاه قطعا در آینده سبب خیر و برکت برای کردستان خواهد شد و بسیاری از مطالبات مردم نیز در پرتو این تغییر نگاه تحقق خواهد یافت .
ماموستا حسام الدین مجتهدی ادامه داد: احمدی نژاد فردی امتحان پس داده است و زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده است و رمز موفقیت وی فروتنی و پرهیز از تکبر است؛ او هرگز نمی گوید "من "، بلکه همیشه خود را بنده حقیر و ناچیز در برابر ملت معرفی می کند و این اوج اخلاص و ادب و روحیه مردمداری وی را می رساند.
وی خطاب به نمازگزاران تصریح کرد: به کسی رای بدهید که خدمت به مردم را عبادت بداند و در مقابل زورگویان سر خم نکند.
امام جمعه سنندج با اشاره به موفقیت‌های دولت نهم گفت: احمدی نژاد موقعی که شهردار بود تهران را اداره کرد و در دوران ریاست جمهوری نیز به عمران و آبادانی کشور همت گماشت و با تمام وجود در خدمت مردم ایران بود.
ماموستا حسام الدین مجتهدی سفرهای بی‌تکبر استانی را نمود عدالت محوری دولت نهم دانست و گفت: رئیس جمهور وقتی به میان ما کردها آمد، لباس کردی پوشید و خاضعانه آنچه در توان داشت برای خدمت به مردم در طبق اخلاص نهاد.