سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/23
12:7 عصر

کسانی که نظر شورای نگهبان را نپذیرفتند رای دادگاه را هم نمیپذیرن

بدست شاپور در دسته

انبارلویی در گفتگو با فارس:
کسانی که نظر شورای نگهبان را نپذیرفتند رای دادگاه را هم نمی‌پذیرند

خبرگزاری فارس: سردبیر روزنامه رسالت با اشاره به شکایت ستاد موسوی از برخی نشریات گفت: ستاد موسوی درحالی که نظر فقها و حقوقدانان شورای نگهبان را نپذیرفته است، قطعا در صورتی که رای دادگاه به نفع آنها نباشد رای دادگاه را هم نمی‌پذیرند.


محمدکاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به شکایت ستاد موسوی از برخی نشریات اظهار داشت: موسوی بعد از انتخابات نشان داد که نظر هیچ نهاد نظارتی و قانونی را در کشور قبول ندارد و بر همین اساس نظری که به نفع وی نباشد مورد قبول وی نخواهد بود.
وی با اشاره به عدم تمکین ستاد موسوی به قانون و رای مردم اضافه کرد: ستاد موسوی درحالی بعد از انتخابات به رای مردم تمکین نکرده و نظر حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان را مبنی بر صحت انتخابات قبول نکرد، که طی روزهای اخیر از برخی نشریات شکایت می‌کند که اگر دادگاه نظری برخلاف نظر این ستاد ارائه کند، باز هم مورد قبول این ستاد نخواهد بود.
انبارلویی با بیان اینکه در صورتی که نظر دادگاه مخالف نظر شکایت کنندگان از نشریات باشد، ستاد موسوی همانند شورای نگهبان با قوه قضائیه برخورد کرده وبه این قوه نیز اتهام خواهد زد، ادامه داد: اگر قرار بود ستاد موسوی رای نهاد نظارتی را در کشور می‌پذیرفت باید رای مردم، شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی بر انتخابات را قبول می‌کرد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به شکایت برخی از خانواده‌های مورد تعرض در اغتشاشات اخیر از موسوی، تصریح کرد: موسوی اگر حق خود را در شکایت از یک نشریه محفوظ می‌دارد پس باید در خصوص شکایات کسانی که اموال و جان آنها در اغتشاشات اخیر مورد تعرض قرار گرفته است نیز در دادگاه پاسخگو بوده وشکایت آنها را بپذیرد.