سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/23
12:11 عصر

موسوی باید در دادگاه محاکمه شود

بدست شاپور در دسته

کوچک‌زاده در گفتگو با فارس:
موسوی باید در دادگاه محاکمه شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: موسوی متهم به اغتشاشات اخیر است و باید در دادگاه محاکمه شود.


مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: موسوی متهم اغتشاشات اخیر است و ما از موسوی شکایت کرده‌ایم و قوه قضاییه باید به این شکایات رسیدگی کند و تا زمانی که او به دادگاه نرفته، این اتهامات به او وارد است و او مسئول اتفاقاتی است که پس از انتخابات به راه افتاد.
وی ادامه داد: رفتارهای موسوی بر خلاف ادعاهایش با راه‌اندازی راه‌پیمایی‌ها و اعتراضات خیابانی برای مردم آشکار شد و ما این رفتار را از قبل انتخابات پیش‌بینی‌ می‌کردیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: من هیچ تردیدی ندارم که کاندیدای مورد نظر من یعنی احمدی‌نژاد و رأی‌دهندگان به او متقلب نیستند، کسانی که ما را متقلب می‌دانند خودشان متقلبند.
کوچک‌زاده با بیان اینکه 13 میلیونی که به موسوی رأی دادند هم ایرانی و متعهد به نظام و انقلاب هستند اظهار داشت: متاسفانه موسوی می‌خواهد این افراد را با عناصر معلوم‌الحال پیوند بزند که این‌طور نخواهد شد.
کوچک‌زاده با بیان اینکه موسوی از خاتمی هم ضعیف‌تر است خاطرنشان کرد: امثال نبوی و تاج‌زاده خاتمی را بعد از یک دوره دور زدند و از او عبور کردند و در دوره دوم گفتند باید از خاتمی عبور کرد ولی از موسوی نیامده عبور کردند و میرحسین را به عنوان یک پرچم دست گرفتند و هر کاری خواستند با او کردند.
مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه به احمدی‌نژاد اعتماد دارم اظهار داشت: بنای بنده بر این است به افرادی که احمدی‌نژاد برای کابینه دولت دهم معرفی می‌کند اعتماد کنم مگر اینکه اشکالاتی برای من آشکار شود که وتو کننده صلاحیت وزارت برای یک شخص باشد ولی به دلیل اعتماد 24 میلیونی مردم به احمدی‌نژاد، با حسن ظن به وزرا نگاه می‌کنیم و به شنیده‌ها و آنچه در روزنامه‌ها در مورد افراد می‌نویسند توجه نمی‌کنم.