سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/23
12:14 عصر

سراج: دولتدهم در راه مبارزه با نظام سرمایهداری گام بردارد

بدست شاپور در دسته

انتظارات دانشگاهیان از کابینه دهم- 8
سراج: دولت‌دهم در راه مبارزه با نظام سرمایه‌داری گام بردارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: انتظار داریم دولت دهم با پایبندی، توجه و تأکید بر اندیشه‌های امام(ره) بویژه در بحث نهضت جهانی اسلام و مبارزه با نظام سرمایه‌داری، دیپلماسی رسمی و عمومی جمهوری اسلامی ایران را در این چارچوب دنبال کند.


رضا سراج رئیس سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مهمترین مطالبه دانشجویان از دولت دهم تلاش برای تحقق راهبرد بزرگ پیشرفت و عدالت است، گفت: در حوزه پیشرفت همانگونه که مقام معظم رهبری در مشهد بیان کردند، پیشرفت باید همه جانبه باشد و در حوزه‌های مختلف و توام با عدالت صورت بگیرد.
وی افزود: از دولت دهم انتظار داریم مسئولینی را برای پست‌های دولتی انتخاب کنند که التزام و اعتقاد به راهبرد پیشرفت داشته باشند و همانطور که این روند در دولت نهم صورت گرفت، در دولت دهم نیز باید بسیار دلسوزانه و متعهدانه و با تمام توان این روند خدمتگزاری دولت نهم ادامه پیدا کند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی، پایبندی، التزام و اعتقاد به اندیشه‌های امام راحل، گفتمان انقلاب و منویات رهبری را مطالبه دیگر دانشجویان از دولت دهم دانست و تصریح کرد: همانگونه که دولت نهم سعی کرد که گفتمان امام (ره) و رهبری را احیا کند، انتظار داریم که در دولت دهم نیز پایبندی به گفتمان انقلاب حتی بیشتر از دولت نهم صورت بگیرد.
سراج در خصوص مطالبه دانشجویان از دولت دهم در عرصه بین المللی گفت: انتظار داریم دولت دهم در عرصه بین‌المللی موفقیت‌ها و دیپلماسی فعال و تهاجمی دولت نهم را با توان مضاعفی دنبال کند.
وی ترک انفعال در عرصه دیپلماسی را یکی از موفقیت های دولت نهم عنوان کرد و یادآور شد: شخص رئیس جمهور در این عرصه سهم بسزایی داشت، به صورتی‌که در دولت نهم دیپلماسی کشور از حالت انفعال به حالت تهاجم درآمد و شاهد یک دیپلماسی عمومی و یک دیپلماسی رسمی در عرصه بین‌المللی بودیم که هر دوی این عرصه تهاجم و فعال بود.
سراج در پایان تاکید کرد: البته در دولت نهم که در عرصه بین‌المللی به ویژه مسائل هسته‌ای حضور در مناسبات بین المللی و بحث ملوانان انگلیسی دستاوردهای خوبی داشتیم و امید داریم که این روند با توفیقات بیشتری در دولت دهم ادامه داشته باشد.