سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/23
12:16 عصر

احمدینژاد از انتصاب افرادی که مورد اقبال اصولگرایان نیست خودداری

بدست شاپور در دسته

ترقی در گفتگو با فارس:
احمدی‌نژاد از انتصاب افرادی که مورد اقبال اصولگرایان نیست خودداری کند

خبرگزاری فارس: معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت:اصولگرایان انتظار دارند انتخاب افراد کابینه دهم به گونه‌ای باشد که کارآمدی و توانمندی را به همراه وحدت اصولگرایان به دنبال داشته باشد.


حمیدرضا ترقی معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت توجه به مطالبات مردمی در کابینه دهم و انتظار جامع اصولگرایان از شخص رئیس‌جمهور اظهار داشت: اصولگرایان درباره کابینه دهم انتظار دارند انتخاب افراد به گونه‌ای باشد که کارآمدی و توانمندی را به همراه وحدت اصولگرایان به دنبال داشته باشد.
وی با بیان اینکه اصولگرایان با نگاه حزبی به کابینه مخالف هستند، افزود: اصولگرایان انتظار دارند افراد کارآمد و متخصص برای پست‌های مختلف انتخاب شوند که در مسئولیت‌های اجرایی آینده بتوانند چهره موفقی از دولت به نمایش بگذارند.
ترقی با اشاره به نقاط ضعف دولت نهم بیان داشت: متأسفانه در برخی حوزه‌ها از جمله فرهنگ، ورزش و اقتصاد در دولت نهم کاستی‌های قابل ملاحظه‌ای وجود داشت که امیدواریم در کابینه جدید این خلاء برطرف شود.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به تقویت حوزه فرهنگ اشاره و تصریح کرد: در حوزه فرهنگ تنها با افزایش بودجه و تغییر فرماندهان فرهنگی نمی‌توانیم مشکل را برطرف کنیم بلکه در حوزه فرهنگ نیازمند یک مهندسی فرهنگی در کشور هستیم.
وی با اشاره به احتمال حضور برخی از افراد در کابینه دهم گفت: رئیس‌جمهور باید کسانی را که احتمالا از مجلس اصولگرا بعنوان وزیر رای اعتماد نمی‌گیرند معرفی نکند و همچنین مانع از ادامه حضور برخی از افراد در این کابینه شود.