سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/5/6
6:30 عصر

برای هیچ فرد و گروهی مجوز تجمع صادر نشده است

بدست شاپور در دسته

عباس‌زاده مشکینی در گفتگو با فارس:
برای هیچ فرد و گروهی مجوز تجمع صادر نشده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی وزارت کشور تاکید کرد: در این ایام برای هیچ فرد و گروهی از جریانات مختلف سیاسی کشور مجوز برگزاری تجمع و راهپیمایی صادر نشده است.

عباس‌زاده مشکینی مدیر کل سیاسی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به ارائه درخواستی برای برگزاری تجمعی در مصلی تهران گفت: همانطور که در یک ماه گذشته مکررا طی مصاحبه‌های متعدد اعلام شده است طبق قانون برگزاری راهپیمایی و اجتماعات از حقوق گروه‌های قانونی‌ دارای مجوز از کمیسیون ماده 10 احزاب است و طبق تصریح ماده 30 الی 34 آئین نامه اجرایی قانونی مصوب 1361 ابلاغ شده توسط نخست‌وزیر وقت، تقاضای برگزاری راهپیمایی و اجتماعات باید یک هفته قبل از انجام آن هم به صورت کتبی و هم به صورت حضوری توسط نماینده رسمی حزب به وزارت کشور تسلیم و تعهدات لازم از جمله تعهد عدم حمل سلاح و عدم اخلال در امنیت و همچنین طرح و شیوه انتظامات داخلی تجمع ارائه شود.
وی افزود: در ایام گذشته یادداشتی -نه با امضاء نماینده گروه سیاسی- بلکه با امضای 2 نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری دهم که با اقبال اکثریت رای‌دهندگان مردم ایران مواجه نشده‌اند، از جایگاه شخصیت حقیقی به وزارت کشور ارسال شده است که طی این یادداشت متقاضیان درخواست مجوز برگزاری "مراسم یادبود " برای جان باختگان حوادث بعد از انتخابات داشتند که در این خصوص طبق عرف ملت ایران مجلس ترحیم توسط بستگان متوفی در مساجد محل و منطقه برگزار می‌شود و برگزارکنندگان مراسم یادبود پس از هماهنگی با هیئت امنای مساجد به این امر اقدام می‌کنند.
مدیر کل سیاسی وزارت کشور در ادامه اظهار داشت: تاکنون سابقه نداشته که فردی برای برگزاری مجلس ترحیم از وزارت کشور مجوز تقاضا کند، مگر اینکه متقاضی مقاصد خاص سیاسی دیگر بجز ترحیم و یاد بود را دنبال کند! ‌البته با توجه به مکاتبات و شکایات تسلیمی به نهادهای قانونی توسط اولیای محترم جان باختگان حوادث اخیر و مطالبات شکل گرفته در افکار عمومی که لازمه آن پاسخگویی محرکان و دعوت‌کنندگان به رفتارها و تجمعات غیرقانونی، قانون‌شکنان و تجهیزکنندگان اغتشاشگران و متعرضین به جان و مال مردم و اموال عمومی در برابر ملت و قانون است، مقاصد و انگیزه برخی از فرافکنی‌ها و رفتارهای پیش دستانه برای مردم ایران قابل درک است.
مشکینی با تاکید بر اینکه مردم خواستار آرامش و ثبات در کشور هستند گفت: با توجه به حقوق مردم و نیاز کشور به آرامش و آسایش شهروندان، ضمن توصیه همه به رعایت قانون و حقوق مردم اعلام می‌کنیم، حتی سایر گروه‌هایی که در روزهای گذشته متقابلا -برای اعتراض به شیطنت‌های رسانه‌های وابسته به سازمان‌های جاسوسی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران که بعد از انتخابات حماسی 22 خرداد به دنبال ایجاد تردید و خدشه در سرمایه اعتماد ملی بوده و تلاش می‌کردند شیرینی حماسه مشارکت 40 میلیونی را در کام ملت ایران تلخ کنند و همچنین در اعتراض به قانون‌گریزی برخی از جریانات و کسانی که اخلاق شکست را رعایت نکرده و در مقابل رای اکثریت تمکین نمی‌کنند- متقاضی مجوز برای برگزاری تجمع بودند برای هیچ گروهی مجوزی صادر نشده است.
وی در پایان اظهار داشت: بطور روشن اعلام می‌شود که در این ایام برای هیچ فرد و گروهی از جریانات مختلف حتی اصولگرای سیاسی کشور مجوزی صادر نشده است.

88/5/6
6:29 عصر

حکم انتصاب مجید علوی به عنوان قائم مقام وزارت اطلاعات

بدست شاپور در دسته

از سوی رئیس‌جمهور صادر شد؛
حکم انتصاب مجید علوی به عنوان قائم مقام وزارت اطلاعات

خبرگزاری فارس: در پی عزل محسنی اژه‌ای، مجید علوی قائم مقام وزارت اطلاعات شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری، متن این حکم بدین شرح است:
بسمه تعالی
جناب آقای مجید علوی
سلام علیکم
با عنایت به تعهد، شایستگی و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «قائم مقام وزارت اطلاعات» منصوب می‌شوید.
لازم است تا تعیین وزیر و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی با نظارت بر کار معاونین و مدیران وزارتخانه نسبت به تمشیت امور وزارتخانه و ارائه گزارش به اینجانب اقدام نمایید.
امیدوارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران و انجام وظایف قانونی محوله در تحقق اهداف نظام اسلامی موفق و موید باشید.
محمود احمدی نژاد

88/5/6
6:28 عصر

گمانهزنی برخی رسانهها درباره جلسه 31 تیر هیئت دولت صحت ندارد

بدست شاپور در دسته

اطلاعیه معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور؛
گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها درباره جلسه 31 تیر هیئت دولت صحت ندارد

خبرگزاری فارس: معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در اطلاعیه‌ای با رد گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها درباره جلسه 31 تیر هیئت دولت، توضیحاتی در این رابطه منتشر کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری، در اطلاعیه معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور آمده است:
گمانه زنی برخی رسانه ها و جراید در خصوص جلسه هیات دولت روز چهارشنبه مورخ 88.4.31 که براساس اطلاعات نادرست تنظیم شده به لحاظ آن که از مصادیق تشویش افکار عمومی و مشوه کردن فضای سیاسی کشور تلقی می شود اقدامی غیراخلاقی و البته غیرقانونی است، که متاسفانه برخی رسانه های رسمی از جمله رسانه ملی نیز با تمسک به برخی شنیده ها و اخبار غیر مستند اقدام به تهیه گزارش هایی در این زمینه نمودند. لذا ضمن تکذیب اخبار منتشر شده توجه به نکات ذیل را جهت استحضار ملت شریف ایران ضروری می داند:

1- اصولاً مجادله، بحث، اعتراض و یا مناقشه ای در جلسه رسمی هیات دولت به ویژه در ارتباط با موضوع مطرح شده صورت نپذیرفته و آنچه در خصوص جلسه این روز دولت عنوان شده صحت ندارد.
2- ریاست جلسه مذکور تا پایان بر عهده رییس جمهور محترم بوده است، فلذا در زمان حضور ایشان واگذاری اداره جلسه، به معاون اول نمی‌تواند صحت داشته باشد به همین دلیل، داستان پردازی در خصوص تعطیلی جلسه هیات دولت و اتفاقات بعدی بی پایه است.
3- گفته شده است چهار وزیر از جمله آقای دکتر لنکرانی وزیر محترم بهداشت به دلیل اعتراض، جلسه دولت را ترک نموده اند! جالب آنکه جناب آقای دکتر لنکرانی در جلسه مذکور حضور نداشته و در ماموریت خارج از کشور بوده اند، البته در سناریوی خیالی نویسندگان ایشان نیز در فهرست وزرای برکنار شده قرار گرفته است!
4- در ادامه این التهاب آفرینی نام تعدادی دیگر از وزرای محترم در فهرست وزرای برکنار شده قرار داده شد، در حالی که هرگز از سوی هیچ مقام رسمی در دولت به ویژه دفتر رییس جمهور این اخبار مورد تایید قرار نگرفته بود.
5- موکداً یادآوری می شود دفتر رییس جمهور و به طور مشخص معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی تنها منبع رسمی انتشار اخبار مربوط به رییس جمهور محترم است، لذا انعکاس اخبار کذب از منابع ناآگاه ، غیررسمی و یا شنیده های ناصحیح از افراد غیرمسوول نادرست و بلکه غیرقانونی است.
6- بدیهی است رعایت آرامش روانی جامعه، پرهیز از تشویش فضای کشور، انتشار اخبار مستند از منابع رسمی و پرهیز از گمانه زنی های باطل از الزامات هر رسانه است، لذا ضمن تکذیب مجدد اخبار منتشر شده در خصوص جلسه روز چهارشنبه مورخ 88.4.31 هیات دولت ، لزوم پاسخگویی رسانه‌هایی که مبادرت به درج اخبار کذب نموده اند در برابر قانون را یادآور می شود.

88/5/4
7:18 عصر

طلایی نیک: دیپلماسی چند وجهی زمینه کسب منافع ملی را فراهم میآورد

بدست شاپور در دسته

سیاست خارجی دولت دهم؛ بایدها و نبایدها - 5
طلایی نیک: دیپلماسی چند وجهی زمینه‌ کسب منافع ملی را فراهم می‌آورد

خبرگزاری فارس: عضو سابق کمیسیون سیاست خارجی با بیان اینکه ایران می‌تواند در شرایط جاری بر مبنای سه اصل عزت، حکمت و مصلحت راهبردهای جدیدی را اتخاذ کند، خاطرنشان کرد که دیپلماسی چند وجهی می‌تواند زمینه‌های کسب منافع ملی را فراهم آورد.


رضا طلایی‌نیک کارشناس روابط بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس در ارزیابی خود از سیاست خارجی دولت نهم و اولویت‌های سیاست خارجی دولت دهم، گفت: برای ارزیابی این موضوع باید مولفه‌هایی مانند اهداف و اولویت‌ها، ظرفیت و مدیریت و انسجام و هماهنگی را مورد بررسی قرار داد.
وی با اشاره به موفقیت نسبی دولت نهم در عرصه سیاست خارجی گفت: صیانت از حقوق صلح‌آمیز هسته‌ای، تقویت مناسبات با کشورهای در حال توسعه، همگرایی با جهان اسلام و حمایت از مقاومت منطقه‌ای و پیشبرد دیپلماسی عمومی را از اولویت‌ها و اهداف سیاست خارجی دولت نهم بود.
این کارشناس روابط بین‌الملل ادامه داد: هماهنگی و انسجام کارکردی در گسترش متعادل مناسبات با بلوک غرب همانند بلوک شرق، به کارگیری کارآمدتر دیپلماسی حرفه‌ای و اولویت بیشتر به دیپلماسی اقتصادی می‌توانست کارنامه بهتری را برای دولت نهم به ارمغان آورد، لذا بررسی واقع‌بینانه و به دور از تعصب نسبت به عملکرد سیاست خارجی دولت نهم از راهکارهای شفاف برای اتخاذ سیاست خارجی موفق‌تر و پربارتر در دولت دهم خواهد بود.
طلایی نیک با اشاره به عدم انسجام کافی بین دیپلماسی عمومی و دیپلماسی حرفه‌ای در برخی از مقاطع در محیط بین‌المللی یادآور شد: میزان بهره‌وری دیپلماسی عمومی و دیپلماسی حرفه‌ای اعم از رایزنی‌های رسمی و غیررسمی به علت این ناهماهنگی‌ها نتایج کمتری را به همراه داشت که دولت دهم تجربه ارزشمند سیاست خارجی دولت نهم را جهت اتخاذ راهبردها و ظرفیت‌ها و مدیریت اهداف در کارنامه دارد.
وی در خصوص رابطه دولت دهم با آمریکا نیز با اشاره به موقعیت شکننده آمریکا در خاورمیانه و محیط بین‌المللی گفت: انتخاب اوباما و تغییر ادبیات و رویکردهای دیپلماتیک آمریکا ناشی از شکست سیاست‌های پیشین این کشور است و آمریکا برای بازیابی موقعیت شکننده خود در منطقه به نقش محوری ایران، عربستان، ترکیه و حتی مصر نیاز راهبردی دارد.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه مصر و عربستان در مقایسه با گذشته از موقعیت مناسبی برای رهبری منطقه برخوردار نیستند، افزود: ترکیه نیز به رغم بهبود جایگاهش با برخی مشکلات داخلی و ابهامات خارجی مواجه است، لذا بدون حضور ایران، آمریکا در معادلات و تحولات منطقه با ناکامی و یا هزینه‌های سنگین مواجه خواهد شد.
طلایی نیک با اشاره به اینکه علی‌رغم برخی فضاسازی‌های ناشی از حوادث اخیر ایران هنوز استراتژیست‌های آمریکا به کنار آمدن با ایران در فرآیند مدیریت شده می‌اندیشند، اظهار داشت: وجود اختلافات تاکتیکی و اجرایی بین سطوح راهبردی و مدیریتی سیاست خارجی آمریکا نسبت به ایران در تاثیرپذیری از رخدادهای اخیر نمی‌تواند مانعی جهت به کارگیری مجدد فضای نرمش و تعامل در برابر ایران باشد چون بنیان‌ها و استحکام داخلی و حوزه نفوذ منطقه‌ای ایران در اکثر ارزیابی‌ها و برآوردهای سیاسی، امنیتی و دفاعی آمریکا مطرح است.
وی گفت: ایران می‌تواند در شرایط جاری بر مبنای سه اصل عزت، حکمت و مصلحت متناسب با تغییر رویکرد آمریکا راهبردهای جدیدی را اتخاذ کند.
این کارشناس روابط بین‌الملل دولت دهم را در یکی از حساس‌ترین دوره‌های روابط بین ایران و آمریکا در عبور از مرحله تقابل و ورود به دوره چالش کنترل شده دانست و اظهار داشت: آمریکا با ناکامی‌ در دوره‌ تسلط قبل از انقلاب به ایران و دوره تقابل با ایران و حتی دوره منفعل کردن ایران به عرصه جدید تعامل با چالش‌های مهار شده رو خواهد آورد.
طلایی نیک انفعال و یا غافلگیری از تغییر شرایط و فضای تقابلی آمریکا علیه ایران را با منافع ملی ناسازگار خواند و افزود: ایران متناسب با عقب‌نشینی نسبی آمریکا از عراق و تعامل جدید با برخی کشورهای منطقه نیازمند ابتکارات دیپلماتیک در چالش‌های مستقیم و غیرمستقیم بین ایران و آمریکا است.
وی رفتارهای اخیر اوباما در ترکیه و تلاش برای محور قرار دادن این کشور در کنار عربستان و مصر در جهان اسلام را علت اهمیت به کارگیری ابتکارات و طرح‌های نوین از سوی دولت دهم در سیاست خارجی دانست و افزود: فرسوده بودن حوزه‌ نفوذ عربستان و مصر و برخی محدودیت‌های ترکیه و ادامه چالش‌های نظامی و سیاسی منطقه از یکسو و وزن ژئوپلوتیکی و ژئواستراتژیکی ایران از سوی دیگر نقش ایران در منطقه و منفعل کردن آمریکا را در چالش با ایران حفظ کرده است.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس احتمال کوتاه آمدن آمریکا در برابر ایران در صورت انسجام داخلی کشور را بیش از گذشته دانست و اظهار داشت: عوامل غیرمستقیم گوناگونی مانند عرصه جدید رقابت بین روسیه و غرب و تحولات بازار انرژی و ضعف اکثر دولت‌های منطقه در مسائل داخلی و منطقه‌ای علاوه بر محدودیت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آمریکا و ضعف‌های درونی و برونی رژیم صهیونیستی فرصت‌های نوین دیپلماسی دولت دهم در عرصه بین‌المللی است.
طلایی نیک یکی از شگردهای پنهانی آمریکا در قبال ایران را شکاف بین این کشور و روسیه و اروپا جهت کاهش هزینه‌های آمریکا در منطقه برشمرد و اضافه کرد: آمریکا از تعامل بین ایران و اروپا و روسیه به شدت نگران است و لذا پیشبرد تحولات در چالش بین ایران و آمریکا با مجموعه‌ای از عوامل مستقیم و غیرمستقیم بین‌المللی در ارتباط است.
وی ساده‌انگاری در تقابل یا تعامل با آمریکا را مغایر با منافع ملی و سیاست خارجی کارآمد در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت خواند و افزود: دیپلماسی چند وجهی می‌تواند زمینه‌های کسب منافع ملی را فراهم آورد.
این استاد دانشگاه شرایط اروپا در حساس‌ترین دوره تاریخی خود دانست و افزود: با شکسته شدن ساختار دو قطبی و عبور از دوره جنگ سرد یکی از فرصت‌های تاریخی کم نظیر برای سرنوشت اروپا فراهم شده و به رغم رویکرد دوگانه در اروپا در دنباله‌روی از آمریکا و یا استقلال اروپای واحد برخی آسیب‌پذیری‌ها و مزیت‌ها در درون و برون این قاره برای ایران وجود دارد.
طلایی نیک نیاز اساسی اروپا به انرژی روسیه، ایران و خاورمیانه را از یکسو و بحران اقتصادی اخیر توام با اختلافات درونی در اتخاذ سیاست‌های بین‌المللی از سوی دیگر را از چالش‌های این قاره دانست و یادآور شد: استراتژی احتیاط و صیانت از منافع جاری اروپا به ارتقاء و استقلال این قاره در نقش‌ آفرینی بین‌المللی آسیب زده است و در صورت ادامه سیاست انفعالی و احتیاطی در بلوک بندی جدید بین‌المللی جایگاه اروپا تنزل خواهد یافت.
وی با اشاره به انتخابات داخلی در اروپا تغییر سیاست‌های ناشی از انتخابات را زمینه پیشتازی‌ اروپا در عبور از رویکردهای انفعالی و ارتقا جایگاه بین‌المللی این قاره دانست و یادآور شد: تعامل منطقی اروپا با ایران در کنار سایر عوامل می‌تواند اروپا را از دنباله‌روی آمریکا و انفعال در برابر روسیه و تزلزل نقش‌ آفرینی در محیط بین‌المللی نجات دهد.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ایران زمینه و فضای تعامل با اروپا را به رغم سنگ‌اندازی‌های آمریکا و صهیونیست‌ها حفظ کرده است، اظهار داشت: اروپا با مهار تندروی‌های کشورهایی مانند بریتانیا و عدم پیروی از آمریکا می‌تواند از تعامل با ایران بخشی از مشکلات داخلی و بین‌المللی خود را برطرف کند و از سوی دیگر ایران در خلاء رابطه با آمریکا و برای ایجاد تعادل در مناسبات بین شرق و غرب از تعامل با اروپا سود خواهد برد، لذا منافع ملی ایران و اروپا در تعامل و گسترش مناسبات و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های گوناگون است.
طلایی نیک مانع اصلی تعامل بین ایران و اروپا را دخالت‌های صهیونیستی و شگردهای آمریکا دانست و افزود: دولت دهم در رابطه با اروپا می‌تواند از راهبرد توسعه مناسبات با حفظ تاکتیک‌های مبتنی بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت یعنی تضمین حقوق و منافع متقابل استفاده کند.
وی افزود: اروپا زمینه تعدیل در تندروی‌ها و دخالت‌ها نسبت به مسائل داخلی ایران به رغم فضاسازی‌های اخیر با توجه به نیاز استراتژیکی که به ایران دارد و اتخاذ دیپلماسی حرفه‌ای در ارتباط با اروپا بیش از دیپلماسی عمومی کارآمد خواهد بود.
این استاد دانشگاه اتخاذ دیپلماسی عمومی در ارتباط با برخی از کشورهای مسلمان و در حال توسعه را بیش از دیپلماسی حرفه‌ای دارای کارآیی خواند و تصریح کرد: دولت دهم باید در میزان اتکا به دیپلماسی حرفه‌ای یا دیپلماسی عمومی نسبت به هر حوزه خارجی متفاوت عمل کند.
طلایی نیک در خصوص برنامه هسته‌ای نیز با اشاره به طی کردن این برنامه به صورت طبیعی در دولت دهم یاد آور شد: سوء استفاده آشکار برخی از قدرت‌های بیگانه از موضوع هسته‌ای ایران نباید روند طولانی و فرسایشی پیدا کند، هر چند با طولانی شدن موضوع هسته‌ای در محیط بین‌المللی به روند پیشرفت‌های فنی و تکمیل چرخه صنعتی فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و اراده ملت ایران آسیبی وارد نخواهد شد اما برخی هزینه‌های خارجی ناشی از سوءاستفاده نسبت به موضوع هسته‌ای ایران مستلزم به کارگیری دیپلماسی نوین است.
وی نیازهای گوناگون سیاسی، اقتصادی و راهبردی غرب به ایران را از فرصت‌های حل موضوع هسته‌ای در محیط بین‌المللی دانست و اظهار داشت: دیپلماسی حرفه‌ای باید در سیاست خارجی کشورمان در استفاده از فرصت‌های نیاز راهبردی غرب به ایران در تحولات گوناگون منطقه برای مختومه کردن موضوع هسته‌ای به کارگرفته شود.
این کارشناس روابط بین‌الملل ادامه داد: تیم دیپلماسی دولت با برخورداری از حمایت‌های موثر مردم و نظام می‌تواند از فرصت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای برای مهار موضوع هسته‌ای بیش از گذشته استفاده کند چرا که کشورهای منطقه، اروپا و حتی روسیه به رغم برخورد دوگانه با تشدید سوء استفاده آمریکا و صهیونیست‌ها از بهانه موضوع هسته‌ای ایران نگران هستند و برآیند تحولات سیاسی در موضوع هسته‌ای ایران نشانگر رویکرد احتیاط آمیز این کشورها می‌باشد.
طلایی‌نیک با بیان اینکه ایران برای مهار موضوع هسته‌ای از فرصت‌های بزرگ تحولات منطقه و نیاز راهبردی غرب به ایران از یک سو و دغدغه‌های روسیه، اروپا و کشورهای منطقه از سوء استفاده‌های آمریکا و صهیونیست‌ها از سوی دیگر برای پیشبرد دیپلماسی هسته‌ای یاد کرد و افزود: دولت دهم علاوه بر امتیازات پیشرفت‌های فنی و حمایت‌های مردم و نظام از فرصت‌‌های ناشی از تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای برای پیشبرد دیپلماسی هـسته‌ای با تکیه بر دیپلماسی حرفه‌ای می‌تواند بهره ببرد.
وی در پایان خاطر شان کرد: ارتقاء تجارب و توان حرفه‌ای تیم دیپلماسی دولت علاوه بر پشتوانه داخلی و فرصت‌های خارجی می‌تواند از عوامل موفقیت دولت دهم در دیپلماسی هسته‌ای باشد.

88/5/4
7:17 عصر

رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها درگذشت فرزند روحالامینی را تسلیت گف

بدست شاپور در دسته

رئیس‌ نهاد رهبری در دانشگاه‌ها درگذشت فرزند روح‌الامینی را تسلیت گفت

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پیام تسلیتی را به مناسبت درگذشت محسن روح‌الامینی فرزند عبدالحسین روح‌الامینی صادر کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، متن پیام حجت‌الاسلام محمدیان به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر عبدالحسین روح الامینی
سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار
شنیدن خبر عروج فرزند دلبندتان آقای محسن روح الامینی چنان سنگین و طاقت سوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر خداوند رحیم راهی جز تسلیم و رضا نیست.
شکیبایی، تیزبینی، خداجویی و استقامت جنابعالی در این ضایعه غم انگیز ستایش برانگیز است و هیچگاه فراموش نخواهد شد.
با دلی آکنده از اندوه این مصیبت را به حضرت‌عالی و عموم بازماندگان به ویژه مادر مومنه و فداکارش تسلیت عرض می‌کنم و برای همگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

<      1   2   3   4      >