سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/11
9:21 صبح

طبق نظرسنجی نمایندگان از حوزههای انتخابیه، احمدینژاد دور اول رئی

بدست شاپور در دسته

اسماعیلی در گفت‌و‌گو با فارس:
طبق نظرسنجی نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه، احمدی‌نژاد دور اول رئیس‌جمهور می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: بر اساس نظرسنجی نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه مشخص شده که احمدی‌نژاد با رای بالایی در مرحله اول به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب می‌شود.


ولی اسماعیلی نماینده گرمی و دشت مغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، اظهار داشت:
بر اساس نظرسنجی نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه مشخص شده است، مردم به این موضوع رسیده‌اند که کدام دولت اقدامات موثری انجام داده و کدام دولت توانسته عزت و افتخار برای کشور بیافریند.
وی خاطرنشان کرد: شاید برخی از کاندیداها سابقه خوبی هم داشته باشند ولی ملت ما آگاه است و اطرافیان هر کاندیدا را می‌بینند و می‌شناسند و بر اساس آنها کاندیدای موردنظر خود را انتخاب می‌کنند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: اینکه عده‌ای که تا چند وقت قبل در داخل کشور نبوده‌اند،‌ می‌گویند عزت ملت ایران لگدمال شده است، بدانند که این عزت مردم نیست که لگدمال شده بلکه عزت رانت خواران وطن فروشی که کشور را فروختند و رفتند و الان دوباره برگشتند تا به نفسیات خود برسند، لگدمال شده است.
نماینده گرمی با بیان اینکه عزت ایران روز به روز بیشتر می‌شود، افزود: با توجه به اینکه ملت ایران مردمی قدرشناس هستند، احمدی‌نژاد با رای بالایی در مرحله اول به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب می‌شود.
وی در خصوص مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: هرچه قدر تلاش کنیم که جو انتخابات سالم‌تر و شفاف‌تر شود به نفع نظام جمهوری اسلامی و دولت نهم است چرا که اقدامات مخلصانه دولت نهم به وسیله این مناظرات شفاف‌سازی می‌شود.
وی افزود: مناظرات کاندیداها باعث افزایش شور و نشاط انتخابات می‌شود و به وسیله این مناظرات، تخریب‌کنندگان دولت نهم، جواب محکمی دریافت می‌کنند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه مناظرات انتخاباتی سیاه‌نمایی‌ها را کمتر می‌کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری به وسیله این مناظرات مشخص می‌شود.
نماینده گرمی در خصوص توفیقات دولت نهم یادآور شد: برنامه‌های سیاست خارجی دولت نهم یکی از نقاط روشن در کارنامه این دولت است.
وی افزود: پرونده هسته‌ای کشور ما که می‌رفت قربانی مصلحت‌ها و حزب‌بازی‌ها شود، در دولت نهم روندی عزت‌مدارانه، اقتدارانه و اسلام‌گرایانه گرفت.
اسماعیلی تصریح کرد: دولت نهم ‌با شجاعت تمام از پرونده هسته‌ای کشور دفاع کرد و همین امر مانع تعلیق این پرونده شد و ما شاهد موفقیت‌های بزرگی در این راستا بودیم.
عضو فراکسیون اصولگرایان در مقایسه دولت نهم با دیگر دولت‌ها خاطرنشان کرد: در دولت نهم شیب توزیع بودجه و اعتبار ملی به طرف مناطق محروم بوده و این بزرگترین ارزش برای نظامی است که امام خمینی(ره) و رهبر معظم در آن می‌گویند نظام ما برای محرومین جامعه است.
نماینده گرمی افزود: توجه به قشر محروم جامعه کاری بود که عملا در دولت نهم به وقوع پیوست.
اسماعیلی تصریح کرد: احمدی‌نژاد با از خودگذشتگی خود توانست در اقداماتی مؤثر جلوی رانت‌خواری‌ها را بگیرد.
وی سفرهای استانی دولت نهم را از دیگر اقدامات مؤثر این دولت دانست و گفت: احمدی‌نژاد تنها کسی بود که با وجود تمامی سختی‌های موجود توانست دو بار به همه نقاط کشور سفر کند و این اقدام یکی از کارهای شگرف دولت نهم است.

88/3/11
9:19 صبح

احمدینژاد اولین رئیسجمهور وبلاگنویس دنیاست

بدست شاپور در دسته

تکرار/صبحی در همایش وبلاگ‌نویسان حامی احمدی‌نژاد؛
احمدی‌نژاد اولین رئیس‌جمهور وبلاگ‌نویس دنیاست

خبرگزاری فارس: یک کارشناس فضای مجازی گفت: احمدی‌نژاد اولین رئیس‌جمهوری است که با رویکردی آزاداندیشانه به وبلاگ‌نویسی روی آورد و از طریق فضای مجازی به گفتگوی رو در رو با مخاطبان پرداخت.


به گزارش خبرنگار سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس، امین صبحی کارشناس مسائل فضای مجازی در همایش وبلاگ‌نویسان حامی احمدی‌نژاد که با حضور بیش از 800 وبلاگ‌نویس در تالار سیدشهدای تهران برگزار شد، با بیان اینکه امروزه وبلاگ از طریق نشر اخبار و اطلاعات تبدیل به یک رسانه جدید شده است، گفت: وبلاگ رسانه‌ای است که اخبار، گزارش‌ها و رخدادهایی را که رسانه‌های جریان‌ساز اصلی قادر به انتشار آن‌ها نبوده و یا تمایلی به اطلاع‌رسانی درباره آنها ندارند را منعکس و به نوعی مخاطبان جدیدی را در سطح جامعه برای خود تعریف می‌کند.
وی ادامه داد: براساس آمارهای موجود در هر ثانیه یک وبلاگ و روزانه 75 هزار وبلاگ جدید در ایران روی خط اینترنت قرار می‌گیرد که این آمار گویای استقبال گسترده از وبلاگ‌نویسی در ایران است.
این کارشناس امور فضای مجازی تصریح کرد: روند حرکت و سیر تکاملی وبلاگ به عنوان یک رسانه فراگیر مجازی در کشورمان با فراز و فرودهای متعدد و بعضاً متضادی همراه بوده اما رفته رفته فضای نوشتاری وبلاگ‌ها نشان می‌دهد که جامعه امروز با یک رسانه‌ پویا و وسیع روبرو است؛ رسانه‌ای که می‌تواند به راحتی انعکاس دهنده افکار، ایده‌ها، سلائق و خواست‌های گروه بزرگی از مردم باشد.
صبحی با اشاره به خبر منتشر شده در روزنامه گاردین گفت: طبق آماری که در سال 2005 توسط سایت تکنوراتی اعلام شده است، تعداد وبلاگ‌های فارسی به 110 هزار عدد می‌رسد و خبر فایننشیال تایمز نیز حاکی است در ایران 800 هزار وبلاگ وجود دارد که پس از چین در مقام دوم دنیا، از حیث وبلاگ قرار دارد.
وی در ادامه تاکید کرد: اگر بلاگرها بتوانند موضوعی را به خوبی پردازش کنند، می‌تواند به ایجاد یک موج آفرینی خبری در سطح رسمی کشور منجر شوند.
این وبلاگ‌نویس با بیان اینکه وبلاگ‌ها منبع سوژه‌ای برای خبرنگاران رسانه‌های رسمی تلقی می‌شوند، تصریح کرد: در موارد متعدد خبرنگاران از طریق مطالعه وبلاگ‌ها سوژه‌های سیاسی ـ اجتماعی خود را پیدا کرده‌اند؛ چراکه وبلاگ‌ها در متن و بطن جامعه هستند و به صورت مستقیم و بی‌پیرایه، رخدادها را گزارش می‌کنند.
صبحی همچنین در ادامه با بیان اینکه وبلاگ یک رسانه نوظهور و نوپای نسل جوان است، عمر رسمی این پدیده را پنج سال ذکر کرد و گفت: در سال‌های اخیر گرایش و رویکرد مقامات رسمی کشور را به پدیده وبلاگ نویسی شاهد بوده‌ایم؛ تا جایی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 تقریباً همه کاندیداها شروع به وبلاگ نویسی کردند؛ هرچند این روند دیری نپایید، اما این امر نشان دهنده آن بود که سیاستمداران و مقامات کشور در رده‌های مختلف از اقبال جوانان ایرانی به وبلاگ باخبرند و از آن به عنوان ابزاری برای گسترش عقاید، نظریات و محبوبیت خود استفاده می‌کنند.
این کارشناس فضای مجازی ادامه داد: تحولی که چندی پیش در حوزه این رسانه به وجود آمد، این بود که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور کشورمان نیز با ساخت یک وبلاگ شخصی وارد این دنیای مجازی شد و بعنوان اولین رئیس جمهوری که در جهان به وبلاگ‌نویسی روی آورده، حضور خود را در این عرصه رسماً اعلام کرد.
صبحی با بیان اینکه روح وبلاگ‌نویسی با تحجرگرایی در تضاد کامل است، تصریح کرد: آقای احمدی نژاد با ورود به عرصه وبلاگ نویسی بر بسیاری از شایعات موجود خط بطلان کشید؛ مثلا آقای خاتمی، رئیس جمهور پیشین در دوره‌هایی مختلف در جایگاه‌های مختلفی فعالیت داشته و بعنوان یک چهره فرهنگی مطرح بوده است، اما تاکنون حاضر نشده است که وارد عرصه وبلاگ‌نویسی شود؛ در صورتی که احمدی نژاد، با وجود تبلیغات سوئی که علیه وی می‌شد، با ورود به عرصه وبلاگ، نشان داد که از روحیه‌ انتقاد‌پذیری بالایی برخوردار است.
وی افزود: احمدی‌نژاد با این کار به جهانیان نشان داد که رئیس جمهور آزاداندیش و شجاعی است که وبلاگ شخصی دارد و مخاطبان به راحتی می‌توانند از دیدگاه‌های ایشان مطلع شوند و یا به راحتی برایش نظر بفرستند و با او حرف بزنند.
این بلاگر همچنین با بیان اینکه یک رئیس جمهور به طور طبیعی در معرض انواعی از قضاوت‌ها و اظهارنظرهاست، ادامه داد: اگر فردی رئیس جمهور کشوری مثل ایران باشد، آن وقت این حساسیت صدچندان می‌شود و وقتی آن رئیس‌جمهور محمود احمدی‌نژاد باشد، باید گفت هر جمله و کلمه‌ای از جانب او می‌تواند تا ماه‌ها درصدر دستور کار رسانه‌های جهانی قرار داشته باشد.
صبحی تصریح کرد: وقتی فردی با این مشخصات می‌پذیرد که یک وبلاگ داشته باشد، وبلاگی که هرکسی گذرش آن دور و برها افتاد، بتواند به دلخواه خود چیزی در آن بنویسد و عقیده‌ای ابراز کند، آن وقت باید گفت این آزادمنشانه‌ترین رفتار ممکن است.
گفتنی است این کارشناس فضای مجازی در ابتدا ضمن عرض تسلیت به دلیل ایام پیشین (وفات حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک ایام پسین با عنوان مجالی برای تثبیت بودن و نجوای حضور برای ساخت فردایی بهتر سخنان خود را آغاز و با قرائت بخش‌های از پست‌ اخیر وبلاگ رئیس‌جمهور سخنان خود را به پایان رساند.

88/3/9
10:19 صبح

رمز موفقیت احمدینژاد فروتنی و پرهیز از تکبر است

بدست شاپور در دسته

امام‌جمعه اهل تسنن سنندج:
رمز موفقیت احمدی‌نژاد فروتنی و پرهیز از تکبر است

خبرگزاری فارس: ماموستا حسام‌الدین مجتهدی گفت: احمدی‌نژاد فردی امتحان پس داده است و زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده است و رمز موفقیت وی فروتنی و پرهیز از تکبر است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی احمدی‌نژاد، ماموستا حسام الدین مجتهدی
امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و با برشمردن شرایط و نیازهای کشور و ذائقه مردم گفت: امروز مردم دنبال مدیرانی هستند که منافع شخصی و گروهی ملت را بر منافع حزبی و مال و منال خود ترجیح دهند.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهری به کردستان، افزود: رهبر با پای پیاده به آبیدر رفت و با خودرو عازم مریوان شد تا به همه ملت ایران و جهانیان نشان دهد که کردستان از امنیت کامل برخوردار است و این نوع نگاه قطعا در آینده سبب خیر و برکت برای کردستان خواهد شد و بسیاری از مطالبات مردم نیز در پرتو این تغییر نگاه تحقق خواهد یافت .
ماموستا حسام الدین مجتهدی ادامه داد: احمدی نژاد فردی امتحان پس داده است و زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده است و رمز موفقیت وی فروتنی و پرهیز از تکبر است؛ او هرگز نمی گوید "من "، بلکه همیشه خود را بنده حقیر و ناچیز در برابر ملت معرفی می کند و این اوج اخلاص و ادب و روحیه مردمداری وی را می رساند.
وی خطاب به نمازگزاران تصریح کرد: به کسی رای بدهید که خدمت به مردم را عبادت بداند و در مقابل زورگویان سر خم نکند.
امام جمعه سنندج با اشاره به موفقیت‌های دولت نهم گفت: احمدی نژاد موقعی که شهردار بود تهران را اداره کرد و در دوران ریاست جمهوری نیز به عمران و آبادانی کشور همت گماشت و با تمام وجود در خدمت مردم ایران بود.
ماموستا حسام الدین مجتهدی سفرهای بی‌تکبر استانی را نمود عدالت محوری دولت نهم دانست و گفت: رئیس جمهور وقتی به میان ما کردها آمد، لباس کردی پوشید و خاضعانه آنچه در توان داشت برای خدمت به مردم در طبق اخلاص نهاد.

88/3/9
10:18 صبح

پیکر سه شهید گمنام دفاعمقدس در ستادکل نیروهای مسلح آرام میگیرد

بدست شاپور در دسته

سردار جزایری:
پیکر سه شهید گمنام دفاع‌مقدس در ستادکل نیروهای مسلح آرام می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح از تدفین پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در جوار مسجد جهاد در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هر چند ارواح طیبه شهدای جنگ تحمیلی در همه جای فضای کشور عزیزمان عطرآفرینی می‌کند، اما آثار و برکات تدفین باقیمانده پیکرهای مطهر شهدای گمنام در تعدادی از مراکز و اماکن، بسیار بیش از پیش‌بینی‌های قبلی بوده است.
جزایری اظهار داشت: هر چه می‌گذرد تقاضاهای عمومی برای تدفین پیکرهای شهدای حماسه آفرین دوران هشت سال دفاع مقدس در مراکز و سازمان‌ها، بیشتر شده و به ناچار با توجه به محدودیت‌های موجود، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که متولی این امر مقدس است، صرفا به برخی از تقاضاها می‌تواند پاسخ مثبت دهد.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های مقر ستاد کل نیروهای مسلح این است، در محلی که اینک مسجد جهاد این ستاد بنا شده، در دوران ستم شاهی چهار تن از مبارزان راه حق و حقیقت، شهیدان امانی، صفارهرندی، نیک نژاد و بخارایی به دستور شاه معدوم در این محل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و اینک نیروهای مسلح کشور عزیزمان افتخار دارند که در جوار آن محل، چند شهید بزرگوار دفاع از کیان سرزمین اسلامی مان، آرام می‌گیرند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح دفاع از حق و حقیقت و نثار خون برای پایداری اسلام ناب محمدی (ص) را توفیقی بزرگ از جانب خدای متعال دانست که برخی مقاطع تاریخ نصیب مردان و زنان وارسته می‌شود.
جزایری تاکید کرد: کارکنان این ستاد به این همجواری با قبور مطهر شهیدان افتخار می‌کنند.

88/3/9
10:17 صبح

افراد مسلح حمله کننده به ستاد احمدینژاد در زاهدان دستگیر شدند

بدست شاپور در دسته

توسط ماموران نیروی انتظامی
افراد مسلح حمله کننده به ستاد احمدی‌نژاد در زاهدان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: افراد ناشناس که ساعاتی پیش با حمله به یکی از ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد در زاهدان 3 نفر را مجروح کرده بودند، دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، 3 فرد مسلح که ساعاتی قبل با تیراندازی به سمت یکی از ستادهای انتخاباتی محمود احمدی نژاد در خیابان سعدی زاهدان 2 تن از اعضای این ستاد و یک کودک 2 ساله را زخمی کرده بودند، هنگام فرار از صحنه حادثه توسط ماموران نیروی انتظامی این شهر دستگیر شدند.
مجروح شدگان این حادثه پس از تیراندازی به یکی از بیمارستان‌های زاهدان منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

<      1   2   3   4   5   >>   >